سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود پارلمان انگلیس به انتقال سهام باشگاه نیوکاسل به بن سلمان

عضو حزب کارگر پارلمان انگلیس از سازمان لیگ برتر فوتبال این کشور درخواست کرد تا تکلیف انتقال سهام باشگاه نیوکاسل یونایتد را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از میرر، کیت آزبورن  عضو حزب کارگر پارلمان انگلیس بابت به تأخیر در اعلام انتقال سهام باشگاه نیوکاسل یونایتد به شخص محمد بن سلمان و صندوق سرمایه گذاری عربستان توسط مسئولان فوتبال انگليس معترض شد و از مسئولان مربوطه طی نامه‌ای درخواست کرد تا سریعتر تکلیف مالکیت این باشگاه را مشخص کنند.  

براساس  ادعای این روزنامه  تعداد زیادی از هواداران باشگاه نیوکاسل نگران وضعیت مالکیت این تیم هستند. از طرفی برخی از آن‌ها انتقال مالکیت این باشگاه را مانند از چاله به چاه افتادند می‌دانند. در نامه آزبورن به سازمان لیگ جزیره قید شده است که هواداران این تیم به دلیل  شرایط باشگاه نیوکاسل دچار اضطراب روانی شده اند. 

کیت آزبورن در این باره عنوان کرد: من نماینده هزاران هوادار نیوکاسل هستم. آن‌ها مشتاقانه منتظر شنیدن  تصمیم نهایی درباره انتقال مالکیت این باشگاه هستند تا سرنوشت باشگاه مورد علاقه شان مشخص شود.

پیش از این مایک اشلی  مالک باشگاه نیوکاسل یونایتد موافقت کرد تا در ازای دریافت ۳۰۰ میلیون پوند سهام این باشگاه را به محمد بن سلمان بفروشد. با این حال "Bn Sports" که صاحب حق پخش مسابقات لیگ برتر انگلیس در خاورمیانه است مذاکرات بن سلمان و باشگاه نیوکاسل را محکوم کرده و به هر دری می‌زند تا این توافق نهایی نشود.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.