سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث:

از انهدام باند قاچاق سلاح تا دستگیری حفاران غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح در شهر ماهیدشت و کشف ۲۵ قبضه سلاح جنگی با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه با وارد کردن تعدادی سلاح از کشور‌های همجوار به داخل کشور قصد دارند آن‌ها را از استان‌های همسایه وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مسیر حرکتی دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، آن‌ها را در ورودی شهر ماهیدشت متوقف کردند.

جاویدان افزود: در بازرسی از خودرو‌هایی توقیفی قاچاقچیان سلاح، ۲۵ قبضه کلت کمری کشف و در این راستا چهار نفر هم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تحقیقات مربوط به این باند ادامه دارد، گفت: در صورتی که افرادی دیگر هم با این باند همکاری داشته باشند، دستگیر خواهند شد.

کشف ۱۰۰ حلقه لاستیک قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۰۰ حلقه لاستیک قاچاق خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه توسط پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

جمال سلمانی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی در خیابان کشاورز کرمانشاه به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۰۰ حلقه لاستیک انواع خودرو‌های سبک قاچاق ساخت کشور چین کشف شد.

 سلمانی، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال ذکر کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات چهار ماهه قاچاق طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

حفاران غیرمجاز در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام یک باند حفاری غیرمجاز و دستگیری ۶ عضو آن خبر داد.

حسین براری افزود: ماموران پاسگاه جلالوند حین گشتزنی شبانه در جاده اصلی سنگ تاریخی "سان رستم" به ۶ نفر برخورد کردند که با دیدن پلیس خود را مخفی کردند.

او ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه و مشکوک شدن به رفتار آنها، در عملیاتی غافلگیرانه همه افراد مخفی شده را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

براری گفت: افراد دستگیر شده در بازجویی‌ها اعتراف کردند برای حفاری زمین و یافتن گنج و وسایل قیمتی در منطقه حضور پیدا کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران پاسگاه در ادامه موفق به کشف یک دستگاه موتور برق، ۲ دستگاه دریل و یک کپسول گاز از اعضای باند حفاری غیرمجاز شدند.

او با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.