سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مسئولان اتوبوسرانی اهواز از شرکت شهاب خودرو 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز از شرکت شهاب خودرو که در حال بازسازی اتوبوس‌های شهاب و بنز ۴۵٧ است بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: به دستور شهردار، در شرکت شهاب خودرو که یک شرکت تولیدی و خدماتی در زمینه اتوبوس‌های شهری است حضور پیدا کردیم و طی برنامه‌ای زمانبندی شده، از این شرکت بازدید بعمل آمد.

او افزود: ضمن بازدید وسیع از خط بازسازی اتوبوس، دیداری جداگانه با مدیرعامل شرکت شهاب خودرو داشتیم و این شرکت آمادگی خود را مبنی بر ایجاد بستر‌های لازم برای همکاری و در اختیار قرار دادن فناوری، اطلاعات، امکانات، تجهیزات و خدمات اعلام کرد.

سبزعلی بیان داشت: با توجه به گرانی اتوبوس‌های جدید و نظر به اینکه تعداد اتوبوس‌های فرسوده در کلانشهر اهواز زیاد است، یکی از راهگشاترین کار‌ها برای افزایش تعداد اتوبوس‌ها بازسازی به شکل نوین و زود بازده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز تصریح کرد: با حمایت‌های  شهردار توانسته ایم یک خط مجهز برای بازسازی اتوبوس‌های شهری ایجاد کنید و استفاده و بهره مندی از تجارب یک شرکت بزرگ همچون شهاب خودرو که در کشور در زمینه بازسازی اتوبوس‌های درون شهری هم فعالیت می‌کند، بسیار ارزشمند است.

این مقام مسئول گفت: در روز‌های آینده افتتاحیه فاز نخست بازسازی اتوبوس‌های فرسوده را که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و تلاش شبانه روزی جوانان با انگیزه در سازمان اتوبوسرانی انجام شده است برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.