سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگران خراسان جنوبی در ۳ سال آینده صاحب مسکن ارزان‌قیمت می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تفاهم نامه احداث واحد مسکونی ارزان‌قیمت در مرکز استان برای کارگران منعقدشده که مدت اجرای آن ۳ سال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی  در چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفاهم نامه احداث واحد مسکونی ارزان قیمت منعقد شده که مدت اجرای آن ۳ سال است.

او با بیان اینکه در بحث مشاغل آسیب دیده از کرونا چندین موسسه همکاری دارند افزود: در این راستا ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

اشرفی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بیکاری برخی از مشاغل بیان کرد: ۴ هزار و ۲۰۰ متقاضی کسب و کار در سامانه کارا ثبت نام کردند.


بیشتر بخوانید 


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از افراد بیکار شده از ابتدای اسفندماه در بحث کرونا در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند تصریح کرد: برای واجدین شرایط مبلغی توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شده است.

او نرخ بیکاری خراسان جنوبی در سال ۹۸ برابر اعلام مرکز آمار ایران را ۶.۹ درصد عنوان و افزود: در سال گذشته خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان‌های کشور رتبه یکم را داشته است.

اشرفی  با بیان اینکه در خراسان جنوبی نرخ بیکاری در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، ۲ درصد کاهش داشته است یادآور شد: نرخ مشارکت اقتصادی خراسان جنوبی در سال گذشته ۴۵.۱ درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی  یادآور شد: ۵ مرکز دفاتر مشاوره و اطلاع رسانی خدمات کارآفرینی در استان وجود دارد که در مجموع ۲۶۰ طرح کسب و کار، حمایت و مشاوره کردند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.