سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب ۱۳ روستای مسیر لامی از خط غدیر تامین می‌شود

آب شرب ۱۳ روستای این مسیر از طریق اجرای خط انتقال به طول ۸ کیلومتر از خط غدیر به مجتمع آبرسانی شهدای دغاغله منتقل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب ۱۳ روستای این مسیر از طریق اجرای خط انتقال به طول ۸ کیلومتر از خط غدیر به مجتمع آبرسانی شهدای دغاغله واقع روستای جسانیه کوچک منتقل می‌شود.

او بیان داشت: این پروژه از هفته قبل شروع شده و طبق اظهارات مسئولان شرکت آبفا تا ۴ ماه دیگر به اتمام می‌رسد که با بهره برداری از این پروژه مشکل کمی و کیفی آب شرب این مسیر مرتفع می‌شود.

حسینی در خصوص پروژه تعریض جاده مسیر لامی افزود: با اجرای این پروژه عرض این جاده از ۷ متر به ۱۴ متر افزایش می‌یابد. البته موانعی مانند تاسیسات نفت و گاز، خط آب خام شهرداری و تیر‌های برق باعث کندی این پروژه شده که با پیگیری دستگاه‌های ذیربط حل خواهد شد.

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق توافق صورت پذیرفته، ۴ کیلومتر از این پروژه با مشارکت و مساعدت شرکت توسعه نیشکر صورت می‌پذیرد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.