سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف خودرو زانتیا سرقتی در شیراز /پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در کازرون

مهم‌ترین حوادث امروز هفتم مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه هفتم مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف سواری تیبا با ۱۱۲ کیلو تریاک در نی ریز

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری تیبا و کشف ۱۱۲ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان "نی‌ریز" خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نی‌ریز" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری تیبا که رفتار‌های مشکوکی داشت مظنون که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن، ۱۱۲ کیلو تریاک کشف و یک نفر قاچافچی دستگیر شد.

سرهنگ ملک‌زاده با اشاره به اینکه راننده پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان و مبارزه بی امان با این پدیده شوم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف سیگار قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف سواری سمند و کشف ۳۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۳۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف خودرو زانتیا سرقتی در شیراز 

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف سواری زانتیا مسروقه در ورودی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری "۳۲ گلشن" شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از عبور یک سواری زانتیا مسروقه در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان مطلع شدند.

او گفت: ماموران سریعا به محور‌های مواصلاتی اعزام و خودرو مورد نظر را در ورودی شیراز شناسایی و دستور ایست داده که راننده بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت غیرمجاز اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: خودرو مورد نظر پس از هماهنگی با دیگر عوامل گشتی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف و بلافاصله راننده دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان "رامهرمز" از توابع استان خوزستان می‌باشد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد.

توقیف خودرو حامل قطعات موتورسیکلت قاچاق

فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف سواری زانتیا سرقتی حامل قطعات موتورسیکلت قاچاق و دستگیری سارقین خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو زانتیا سرقتی از شهرستان شیراز به سمت مرودشت، توقیف سواری و دستگیری سارق بلافاصله در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: اکیپ‌هایی از پلیس مرودشت، به اتوبان شیراز-اصفهان اعزام و ضمن مشاهده خودرو سریعا دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه راننده بدون توجه به اخطار پلیس با سرعت غیر مجاز اقدام به فرار کرد، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران با ترفند‌های خاص پلیسی موفق شدند خودرو را متوقف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، قطعات کامل یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف شد، گفت: در این خصوص راننده و سرنشین دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه خودرو دارای سابقه سرقت از تهران می‌باشد، خاطر نشان کرد: برابر اظهار نظر کارشناسان، ارزش قطعات موتورسیکلت قاچاق کشف شده، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

کشف ۶۹ کیلو تریاک در منزل

فرمانده انتظامی کوار از کشف ۶۹ کیلو و ۸۳۵ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی بابایی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۶۹ کیلو و ۸۳۵ گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را نیز دستگیر و روانه دادسرا کردند.

اعضای باند سارقان با ۲۱ فقره سرقت در"لامرد" متلاشی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از دستگیری اعضاء باند سارقان و کشف ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری "مرکزی" قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله توسط عوامل انتظامی، باند ۴ نفره سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ زارع پور اظهار داشت: متهمان در بازجویی اولیه و مواجه شدن با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران، به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از مردم درخواست کرد: به محض مشاهده افراد مشکوک یا ناشناس در محل زندگی خود، موضوع را در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از اجرای طرح نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این خصوص ۶ واحد صنفی پلمب شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان کازرون به دنبال شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس، با هماهنگی مقام قضائی و همراهی نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت، از ۲۴ واحد صنفی بازدید کردند.

او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از ارزیابی‌های لازم، تعداد ۶ واحد صنفی را به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی، نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب و به متصدیان ۱۸ واحد اخطاریه صادر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان صورت می‌گیرد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در شهرستان کوه چنار

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از کشف ۵۰۰ کیلوگرم بادام زمینی قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ لطف‌اله محمدی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران این فرماندهی حین کنترل تردد خودرو‌ها در محور"قائمیه- نورآباد"، به یک خودرو سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۵۰۰ کیلوگرم بادام زمینی قاچاق کشف کنند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و کاهش سرمایه‌گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.