سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌های ۲۰۶ تهرانسر/ همدست متهم فراری است

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهران از دستگیری سارق کامپیوتر پژو ۲۰۶ در غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ محمود مالمیر اظهار کرد: با افزایش وقوع سرقت کامپیوتر‌های خودرو‌های ۲۰۶ تعداد گشت زنی‌های انتظامی کلانتری تهرانسر افزایش تا اینکه ساعت ۲۱:۳۰ یکم مرداد ماه تیمی از ماموران کلانتری در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که به ۲ موتورسوار در حال سرقت از یک دستگاه ۲۰۶ مواجه شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات تعقیب و گریز ده دقیقه‌ای موتورسیکلت را متوقف و یکی از سارقان را دستگیر کردند، گفت: سارق دوم به صورت پیاده موفق به فرار شد.

وی ابراز داشت: در بازرسی از موتورسیکلت متهم ۵ دستگاه‌ ای سی یو خودروی پژو ۲۰۶ به همراه دیلم ۳۰ سانتی باریک خم شده کشف و سارق به سرقت ارتکابی در همان بازجوئی اولیه اعتراف کرد.

سرهنگ مالمیر عنوان کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشت کامپیوتر‌های سرقتی خودرو‌ها را به صورت دستفروش به مالخران اطراف خیابان شوش فروخته است.

کلانتر محله تهرانسر با بیان اینکه شناسایی همدست متهم ادامه دارد، افزود: تعدادی از مال باختگان تا کنون شناسایی و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.