بیشتر بخوانید
او برنامههای فروش فوق العاده را عاملی در تعدیل قیمتهای بازار آزاد توصیف کرد و گفت: با تحویل این خودروها، ۱۵ هزار مشتری از طریق فروش کارخانهای صاحب خودرو شده اند.
رحمانی از ادامه روند کاهشی در تعهدات معوق خبر داد و گفت: در حال حاضر تحویل ۱۵ محصول را به روز کرده ایم و در آینده نزدیک تعهدات در تمامی گروههای محصولات را به روز خواهیم کرد.
انتهای پیام/
باقی باشدپراید در خاب
عوض درسته نه اوز
میگم پژوتحویل گرفتم هرکسی یک چیزی میگه والله من نه دلالم نه میخوام بفروشم اولین ماشینه که ازایران خودروگرفتم خب چرانگبرم وقتی نیازم شدیده.
الانم میخوان با گرون کردن قیمت گاری هاشون ضرر و زیان هاشونو از جیب مردم جبران کنن . کارشونم خیلی راحته ماشین تو بازار نمیدن قیمتها میره بالا این وسط هم طرح فروش فوری و پیش فروش و ... همش حرف مفته .
نیسان و میتو بیشی و رنو و ... همه دارن ضرر میلیاردی می کنن اون وقت لگن سازان وطنی به واسطه انحصار پیش فروش هم نه با قرعه کشی و صف خرید.... ازماست که برماست!!!
نیسان و میتو بیشی و رنو و ... همه دارن ضرر میلیاردی می کنن اون وقت لگن سازان وطنی به واسطه انحصار پیش فروش هم نه با قرعه کشی و صف خرید.... ازماست که برماست!!!
ما مصرف کنندگان از محصولات ایرانی استقبال میکنیم با شرط تعهد و پایبندی به ان، چه از نظر سی پی ام چه از نظر کیفیت،
که متاسفانه عرض کردم هر دو مورد جزعی لاینفک از اپشن های اول شرکته.
وحدانی بابلسر
من یک ساله دارم تلاش میکنم موفق به ثبت نام نمی شوم حالا هم توی قرکشی برنده نمیشم از شما مسئولین خواهش میکنم به من کم شانس کمک کنید.
ان هم بصورت هر سه ماه یکبار و افزایش هر باره قیمت
واقعا که.....
یا از 120 میلیون با هزار مسخره بازی به شما بعد یه سال 100 میلیون میدن؟؟؟
خداوکیلی خودتون راضی هستین از کشور داریتون؟؟؟
باید تعویض پلاک و انتقال سند خودروهای تحویلی تا دوسال ممنوع بشه تا کسی از کارخونه صدمیلیون نگیره توی بازار آزاد ۲۰۰ میلیون بفروشه تا این تفاوت قیمت هست مشکل همچنان پابرجاست و این تفاوت قیمت اشتهای هر کسی رو برای این خمه پول بادآورده که معادل حقوق پنجاه ماه یک کارگر است رو تحریک میکند
دولت و سایر نهادها و وزارت خانه ها چطور به قیمت لطمه زدن به اعتماد عمومی اقدام به اینکار میکنن