سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتسال ستارگان ورامین: تا پایان این هفته تکلیف تیمداری ما در لیگ برتر فوتسال مشخص می‌شود

علی اعلا گفت:مقرر شد تا پایان این هفته تکلیف تیمداری ستارگان ورامین در لیگ برتر فوتسال مشخص شود و در غیر این صورت با توجه به توافقات انجام شده انتقال این تیم به باشگاه استقلال قطعی خواهد بود.

حسین علی اعلا رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتسال ستارگان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مذاکره با مدیران باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: مقرر شد تا پایان این هفته تکلیف تیمداری ستارگان ورامین در لیگ برتر مشخص شود و در غیر این صورت با توجه به توافقات انجام شده انتقال این تیم به باشگاه استقلال قطعی خواهد بود. بیش از ۴ ماه است با مسئولان شهرستان ورامین در حال رایزنی هستیم و بر خلاف تاکیدات نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و... متاسفانه روند حمایت و تخصیص بودجه بسیار کند و اقدام موثری صورت نگرفته است که این موضوع با توجه به محدودیت زمانی قابل ادامه نیست و باید تعیین تکلیف گردد.


بیشتر بخوانید


با وجود مشکلات مالی بازیکنان با تعصب مثال زدنی کار کردند

رئیس هیئت مدیره باشگاه ستارگان ورامین بیان داشت: تیم فوتسال ما  فصل گذشته با توجه به مشکلات فراوان مالی و نبود بودجه مناسب، بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه با ایثار، غیرت و تعصب مثال زدنی بسیار عملکرد خوبی داشتند و با صرف هزینه‌های اندک به مقام سوم لیگ برتر فوتسال کشور دست پیدا کردند، اما هیئت مدیره باشگاه شرمنده آنان شد و نتوانست از زحماتشان به درستی تجلیل کند، زیرا منابع مالی ما بسیار محدود و مصوبات شورا و شهرداری کامل انجام نپذیرفت.

بیش از ۲۰۰۰ ساعت برنامه ورزشی جذاب و مهیج برای تماشاگران فراهم کردیم

علی اعلا ادامه داد: سال گذشته این باشگاه ۱۵ مسابقه در شهر ورامین برگزار کرد و توانست تماشاگران زیادی از شهر‌های قرچک، پیشوا، پاکدشت و شهر ری جذب نماید. اگر میانگین حضور تماشاگران در هر مسابقه را حداقل ۱۰۰۰ نفر در نظر بگیریم و هر مسابقه ۲ ساعت انجام شود، در هر دیداری که میزبان بوده ایم بیش از ۲۰۰۰ ساعت برنامه ورزشی جذاب و مهیج را برای جوانان و مردم منطقه ارائه کرده ایم که با احتساب ۱۵ مسابقه در شهر ورامین بیش از ۳۰ هزار ساعت خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تقدیم جوانان ورامینی کرده ایم.

۸۰ درصد شاکله تیم را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند

رئیس هیئت مدیره تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت:  بیش از ۸۰ درصد بازیکنان و کادر فنی آن بومی منطقه هستند. ستارگان ورامین تنها نماینده استان تهران در لیگ برتر فوتسال است. این باشگاه به عنوان نماد دیار ۱۵ خرداد بیش از ۹ ماه به صورت مستقیم در سطح اخبار و برنامه‌های تلویزیونی و رسانه ملی و همچنین رسانه‌های نوشتاری و تصویری و فضای مجازی به عنوان سفیران فرهنگ منطقه نقش پر رنگی داشته است و توانسته نام ورامین را طنین انداز کند. آیا برخورد مسئولان شهرستان ورامین که جایگاه فوتسال را نادیده می‌گیرند و هر ساله باعث استرس جوانان ورزش دوست منطقه می‌شوند صحیح است؟ فوتسالی که سومی جهان را یدک می‌کشد، رشته‌ای که نام آوران و ملی پوشان زیادی در سطح منطقه دارد و الگوی بسیاری از جوانان هستند، چرا باید این تیم به دلیل نبود حمایت مسئولان به تهران انتقال یابد؟

هیچ اراده قوی برای حمایت از فوتسال ورامین وجود ندارد

علی اعلا افزود: متاسفانه امروز به این نتیجه رسیده ایم که هیچ اراده قوی برای حمایت از خانواده بزرگ فوتسال ورامین نیست و یا بسیار ضعیف است. یک سال کنار این تیم بودم و مظلومیت آن را کاملا درک و احساس کردم. بنده یک نظامی بوده ام، اما فوتسال را ورزشی بسیار مهیج و زیبا دیده ام، متوجه شدم در سطح منطقه این رشته ورزشی بسیار پرطرفدار است و مربیان با دانش و بازیکنان بی شماری در سطح ملی و باشگاهی دارد. ورامین پتانسیل و علاقه‌مندان بسیار بالایی در فوتسال دارد. جوانان آینده داری که هر کدام می‌توانند پرچم دار فوتسال کشور باشند. فوتسال در این شهر بیش از ۱۰۰ تیم در رده‌های مختلف سنی دارد چندین آکادمی و مدارس فوتسال دارد که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر است و از همه مهم‌تر علاقه وصف ناشدنی مردم دیار ۱۵ خرداد به رشته فوتسال است که ۲۰ سال است زبان زد خاص و عام در کشور بوده و مردم ایران آن را پایتخت فوتسال می‌دانند و آوازه جهانی دارد.


بیشتر بخوانید


به معنای واقعی کلمه فوتسال در ورامین مظلوم است

رئیس هیئت مدیره ستارگان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: چرا باید فوتسال در اولویت تیمداری مسئولان این منطقه قرار نگیرد، به معنای واقعی کلمه فوتسال مظلوم است. امیدوارم مسئولان شهر ورامین با تفکر و اراده مصمم اجازه از بین رفتن زحمات جوانان این دیار را ندهند. چانچه هیئت مدیره باشگاه به دلیل حمایت نکردن مسئولان ناچار شود امتیاز باشگاه را واگذار نماید، عواقب ناشی از این تصمیم به عهده مقامات ورامینی خواهد بود و آن ها باید پاسخگو افکار عمومی و هواداران متعصب فوتسال در سطح منطقه باشند، زیرا سال گذشته با همت جمعی از دلسوزان ورزش منطقه امتیاز تیم مقاومت قرچک حفظ و نتایج آن به بهترین شکل ممکن رقم خورد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.