سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دعای عرفه در مرز خسروی

فرماندار قصرشیرین گفت: دعای عرفه امسال در مرز خسروی نزدیکترین نقطه کشورمان به کربلای معلا، روز پنجشنبه نهم مرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دعای عرفه، گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و جهان و متاثر شدن بیشتر کسب و کار‌ها و برنامه از این بیماری و اینکه تداوم این بیماری قابل پیش بینی نیست از این رو تلاش می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرایض دینی با همراهی مردم در زمینه رعایت مسایل بهدداشتی برگزار شود.

او اظهار داشت: تدابیر لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها و هماهنگی با ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان برای اجرای این مراسم در مرز خسروی اتخاذ شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: قصرشیرین راس استان کرمانشاه و خدمت در آن جهادی و اعتقادی است.

حجت الاسلام یوسف احمدی فزود: توسل به امامان معصوم (ع) و زیارت‌های دینی همواره راهگشای پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

او اضافه کرد: با توجه به گسترش بیماری کرونا و متاثر شدن بسیاری از امور کشور از این بیماری تلاش می‌کنیم برنامه‌های دینی استان کرمانشاه با رعایت و همراهی با اصول بهداشتی انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در ایام شب‌های قدر مساجد و هیات‌های مذهبی به خوبی توانستند با رعایت کامل مسایل بهداشتی، مراسم شب‌های قدر را برگزار کنند.

احمدی گفت: استان کرمانشاه با وجود قرار داشتن در خط مقدم هشت سال دفاع مقدس فضای سیدالشهدا را دارد و ما امروز نیاز بیشتری به تقویت برنامه‌های فرهنگی در استان را داریم.

او اظهار داشت: بسیاری از پیروزی‌های رزمندگان اسلامی در عملیات‌های دوران جنگ نتیجه توسل رزمندگان به فرایض دینی و اهل بیت (ع) بوده است.

او یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی استان کرمانشاه را برگزاری دعای عرفه عنوان کرد و گفت: این مراسم معنوی هرساله با حضور عاشقان سرو سالار شهیدان در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین برگزار شده است.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.