سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبنای همه مدیران استان سمنان باید رفع موانع تولید باشد

استاندار سمنان با بیان اینکه تزریق نقدینگی باید موجب احیای واحد‌های مشکل دار در استان شود گفت: مبنای همه مدیران باید رفع موانع تولید و احیای واحد‌های مشکل دار و معطل استان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علیرضا آشنارگر استاندار سمنان در دویست و سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه تزریق نقدینگی باید موجب احیای واحد‌های مشکل دار در استان شود گفت: مبنای همه مدیران استان باید رفع موانع تولید و احیای واحد‌های مشکل دار و معطل استان باشد.

او افزود: سطح کمیته‌های کارشناسی باید افزایش پیدا کرده و با دقت طرح‌ها را بررسی و معرفی گردد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش بانک‌ها باید جذب اعتبارات باشد تصریح کرد: عملکرد استان در سال جاری خوب بوده، اما نیاز است به سمت جذب تسهلات ابلاغی برویم.

آشناگر ابراز داشت: اعطای تسهلات‌ها باید با کار کارشناسی و نظارت‌های مداوم برای صرف این تسهیلات در جهت رونق تولید استان صورت گیرد.

خسته پور معاون سیسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم با بیان اینکه نیاز است در جلسات کارشناسی مشکلات واحد‌ها به دقت بررسی شود گفت: تطبیق مصوبات اجرایی با کار کارشناسی از قبل باید هماهنگ صورت گیرد.

او افزود: بانک‌های عامل نیاز است با دقت طرح‌های اجرایی را بررسی و در اعطای تسهیلات نظارت‌ها نیز بیشتر شود.

علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز با بیان اینکه ۱۵۲ واحد رد ساتان از محل تبصره ۱۸ تسهلاتی بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان دریافت کرده اند گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات استانی و ملی به ۳۷۴ واحد کشاورزی و صنعتی در استان اعطا شده است.

او افزود: دو برابر تعداد واحد‌های پرداخت شده نیز واحد‌های در صف انتظار برای دریافت تسهیلات هستند و کار بررسی آن‌ها در در دست انجام است.

تشنه دل تصریح کرد: ۵۰ درصد از واحد‌های معرفی شده در استان تا الان تسهیلات دریاف کرده اند که این میزان نسبت به کشور در وضعیت خوبی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پایان گفت: در این جلسه مشکلات ۱۳ طرح کشاورزی نیز بررسی و برای آن‌ها تصمیم گیری شده که عمده مشکلات آن‌ها بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی بوده است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.