سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد؛

کرونا و تنهایی دانشگاه علوم پزشکی

جمالیان گفت: تقریباً می‌توان گفت دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با کرونا تنها مانده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا، یک جو کاملا احساسی و حس نوع دوستی و کمک در بین همه و در سطح کل استان مرکزی غالب بود، که همه مسؤلان و خیرین را در کنار خود می‌دیدیم، ولی متاسفانه در روز‌ها و ماه‌های اخیر این حس بسیار کمتر شده و تقریباً می‌توان گفت دانشگاه علوم پزشکی تنها مانده است.

جمالیان با بیان اینکه در حوزه سلامت که مستقیماً با جان مردم سر و کار دارد جای هیچ درنگی نیست و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم حتی اگر تنها باشیم افزود: در مواجهه با ویروس کرونا، تنها راه موفقیت و رمز پیروزی همدلی و همکاری همه جانبه در استان است.

او اضافه کرد: از کمک خیران، مردم و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استقبال می‌کنیم، اما تجربه روز‌های اخیر به ما یاد داده است که به کسی متکی نباشیم و خودمان دست به کار شویم.

احداث یک بیمارستان برای کرونایی‌ها در مجاورت بیمارستان امیرالمومنین اراک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از احداث یک بیمارستان در مجاورت بیمارستان امیرالمومنین اراک در قالب سوله با ظرفیت ۲۰۰ تخت و تمام تجهیزات بیمارستانی خبر داد و گفت: این اقدام که یک نوع آینده نگری برای روز‌های غیر قابل پیش بینی کرونایی پیش رو است نیاز به حمایت فوری سایر دستگاه‌های اجرایی هم دارد.

او با اشاره به خستگی کادر درمان پس از ماه‌ها مبارزه با ویروس کرونا از معاونان، مدیران و روسای ستاد دانشگاهی و بیمارستان‌ها و مسئولین شهرستان‌ها خواست با نشستن پای صحبت‌های پرسنل، دغدغه هایشان را گوش دهند، باعث دلگرمی و امید آنان شوند و تمام توان خود را برای رفع مشکلات آن‌ها به کار گیرند و می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.