سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دین‌محمدی: بازیکنان نساجی با غیرت خود برابر فولاد پیروز شدند

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما بعد از دریافت گل دوم برابر تیم فولاد به خودشان آمدند و کامبک فوق العاده ای داشتند.

سیروس دین محمدی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی در نیمه اول فشرده‌تر بود و زمانی که تیم فولاد یک گل زد کار ما یک مقدار سخت شد و برای جبران گل خورده بازی را باز کردیم، اما گل دوم را از روی ضدحمله دریافت کردیم.  

او ادامه داد: بازیکنان ما بعد از دریافت گل دوم به غیرتشان برخورد و به بازی برگشتند و با تغییر سیستم توانستیم از ۳ ضربه شروع مجدد به گل برسیم و کامبک فوق العاده ای برابر فولاد داشتیم. همچنین تعویض کولیبالی مدافع فولاد هم در گلزنی تیم ما تاثیرگذار بود.  

بازی در چمن مصنوعی بر روی کیفیت تیم ها تاثیر می گذارد 

دین محمدی درباره انتقاد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال به چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: من هم مخالف چمن مصنوعی هستم و  بازی در این زمین بر روی کیفیت  تیم‌ها تاثیر گذار است.

حضور اسکوچیچ در ورزشگاه انگیزه بازیکنان را افزایش می دهد

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضور اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: به هر حال زمانی که سرمربی تیم ملی فوتبال نظارگر بازی‌های لیگ برتر می‌شود در آن صورت احساس مسئولیت و انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود و با ارائه بازی خوب توانایی خود را به سرمربی تیم ملی نشان می‌دهند. البته برخی اوقات هم حضور  سرمربی تیم ملی در ورزشگاه جواب نمی‌دهد.  

فوتبالیست ها نباید وارد مسائل حاشیه ای شوند 

او درباره درگیری لفظی علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی مازندران با مهدی هاشمی نسب مربی فولاد خوزستان گفت: من در جریان این موضوع نبودم، اما فوتبالیست‌ها باید مسائل اخلاقی را رعایت کنند و فوتبال را با  خوبی و خوشی ادامه بدهند و وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.  

عملکرد تیم داوری رضایت بخش بود 

دین محمدی درباره اعتراض فولادی‌ها به داوری این بازی بیان کرد: به هر حال دوربین‌های تلویزیونی همه اتفاقات بازی را نشان می‌دهند و کارشناسان باید درباره داوری صحبت کنند. البته به نظرم عملکرد تیم داوری  راضی کننده بود.  

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وقت کشی تیم فولاد خوزستان گفت: به هر حال طبیعی است زمانی که تیم فولاد  ۲ گل جلو افتاد بازی را از جریان بیاندازد، اما ما این حربه حریف را از کار انداختیم و گل‌های خورده را جبران کرده و در نهایت پیروز بازی شدیم.  

او درباره بازی بعدی تیم نساجی مازندران برابر تیم پرسپولیس بیان کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس قهرمان شده به همین علت شرایط این تیم بهتر است. البته بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برای هر تیمی مشکل است و به طور حتم پرسپولیس روز سختی برابر تیم ما خواهد داشت.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
با داوری