سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحدهای صنعتی از ورزش کرمانشاه حمایت کنند

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ورزشی بودن مدیران حوزه ورزش تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی رضایی در نشست خبری هیأت کاراته با اصحاب رسانه استان حاضر شد و گفت:ریشه مشکلات استان کرمانشاه در حوزه ورزش این است که استان صنعتی نیست.

او با اشاره به رشد و پیشرفت ورزش در استان‌های برخورداری همچون فارس و اصفهان افزود: حمایت صنایع از تیم‌های ورزشی در توسعه و پیشرفت ورزش در هر منطقه‌ای بسیار حائز اهمیت است، چون ورزشکاران و قهرمانان تا سن خاصی از لحاظ مالی به خانواده وابسته هستند و بعد از آن اگر حمایت نشوند به مشکل برمی‌خورند.

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از قهرمانان ورزشی گفت: دولت مکلف است در برابر ورزشکاری که تمام تلاشش برای افتخارآفرینی و قهرمانی است و مشقت طاقت فرسایی را در این مسیر متحمل می‌شود مورد حمایت قرار دهد.

رضایی یکی از مشکلات بر سر راه حمایت از قهرمانان را مربوط به محدودیت منابع برشمرد و بیان داشت: البته این موضوع نباید موجب نادیده گرفتن زحمات قهرمانان شود و مزد زحمات آن‌ها باید پرداخت شود.

او در مورد طرح‌های نیمه‌تمام حوزه ورزش که در صورت تکمیل می‌توانند موجب ارتقای سرانه ورزش استان شود نیز گفت: از سازمان برنامه و بودجه قول گرفتیم که طرح‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان‌ها را در طول سال اول و دوم مجلس به اتمام برساند.

سخنگوی کمیسیون ورزش مجلس بیان کرد: حتماً در این مورد از ظرفیت کمیسیون ورزش استفاده خواهیم کرد تا این طرح‌ها به سرانجام برسد.

رضایی در مورد نیازسنجی نکردن در اجرای پروژه‌های ورزشی هم بیان داشت: با این موضوع که در توزیع امکانات ورزشی امکان‌سنجی خوبی صورت نگرفته موافقم و باید عدالت در توزیع امکانات لحاظ شود تا شاهد افراط و تفریط در این زمینه نباشیم.

او در مورد تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز گفت: تلاش می‌کنم تا بخشی از نیرو‌های شرکتی به قراردادی و قراردادی به رسمی تبدیل وضعیت شوند.

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس در مورد استفاده از ظرفیت مرزی بودن استان در توسعه ورزش هم بیان کرد: در جلسه احتمالی با مسئولان اقلیم کردستان برای تفاهم و تعامل با توجه به اشتراکات فرهنگی بین دو کشور ایران و عراق از تمام ظرفیت‌ها حتی ورزش برای توسعه استان بهره خواهیم برد.

او در مورد فعالیت مدیران غیربومی نیز گفت: با مدیران غیربومی در ورزش و تمام حوزه‌ها موافق نیستیم.

سخنگوی کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران حوزه ورزش باید ورزشی باشند و سابقه مدیریتی داشته باشند، افزود: امیدواریم وضعیت مدیریت استان نیز حل شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.