سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حرکت جدید وزارت ارشاد که به مذاق تهیه‌کننده سینما خوش آمد

محمدحسین فرحبخش از اقدام وزارت ارشاد برای پرداخت بدهی سینماداران به پخش‌کنندگان سینما تشکر کرد.

محمد حسین فرحبخش سینمادار، تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره پرداخت بدهی سینماداران به پخش‌کنندگان سینما، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در کل نگه داشتن پول پخش کنندگان توسط سینماداران اشتباه است. البته کرونا باعث شد حدود چهار ماه سینما‌ها بسته باشند؛ زمانی هم که باز شدند، شرایطشان با بسته بودن فرقی نکرد و فروش نداشتند. سینماداران در این مدت پول کارگر و دیگر عوامل مشغول در سینما‌ها را پرداخت کردند و همین باعث مشکلاتی برای آنها شد؛ از جمله اینکه نتوانستند پول پخش کنندگان را بدهند. اینکه وزارت ارشاد در جهت رفع این مشکل و بازگرداندن پول پخش کنندگان قدم برداشت، تحسین برانگیز است.

او افزود: بالاخره تهیه کننده‌ها و پخش کنندگان هم مشکلات خاص خودشان را دارند و باید بدهی خود را بپردازند. کار ارزنده ارشاد باعث شد تا مشکل این همکاران نیزمرتفع شود.

این تهیه کننده ادامه داد: سمفا یکی از مهمترین کار‌هایی است که در چهل سال سینمای ایران رخ داد؛ چون قرار است از این طریق مشکل بازپرداخت پول حاصل از درآمد فروش فیلم‌ها از سوی سینمادارن به پخش کنندگان و تهیه کنندگان رفع شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.