سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درآمد ۴۶ میلیون تومانی با نوشته‌ای روی عابر بانک

متکدیان با استفاده از شیوه‌ای مدرن و چسباندن تکه‌ای کاغذ روی دستگاه‌های عابر بانک برخی شهر‌های چهارمحال و بختیاری ۴۶ میلیون تومان به جیب زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یکی از انواع گدایی‌های مدرن این گونه است که برخی از متکدیان به دستگاه‌های عابربانک روی آورده و دست به دامان مردمی می‌شوند که به هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز دلشان به رحم آمده و بخشی از پول خود را کارت به کارت می‌کنند.

طی چند روز گذشته و با بهره گیری از این روش، فرد یا افرادی متکدی در شهر‌های بروجن و هفشجان و سایر شهر‌های استان‌های چهارمحال و بختیاری با چسباندن تکه‌ای کاغذ روی دستگاه‌های عابر بانک و توضیح شرح حال خود با عجز و ناله، صاحب درآمد میلیونی شدند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ مسلم احمدی فرمانده انتظامی شهرستان بروجن گفت: با بررسی شماره کارت نوشته شده برروی این کاغذ مشخص گردید که طی دو ماه گذشته افزون بر ۴۶ میلیون تومان به صورت مبالغ خرد به نام صاحب این کارت با مشخصات معلوم واریز شده است.

او با بیان اینکه حساب مذکور مسدود شده و شناسایی و دستگیری عوامل این سوء استفاده مالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته است افزود: با توجه به شیوه‌های جدید کلاهبرداری در پوشش‌های مختلف لازم است مردم کمک‌های خود را به مراکز معتبر تحویل دهند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.