سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اضافه شدن بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب جدید در کتابخانه های کنگاور

رییس کتابخانه‌های عمومی کنگاور گفت:در دوره ۷ ساله دولت تدبیر و امید بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب جدید به مجموعه کتابخانه‌ها افزوده شده است.

فضل الله وزیری فرد رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگاور در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛با بیان اینکه در دوره ۷ ساله دولت تدبیر و امید بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب جدید به مجموعه کتابخانه‌های شهرستان افزوده شده است گفت:  در این مدت بیش از ۴۰ هزار کتاب لیبل خورده  و بخش‌های مختلفی  همچون بخش کودک،  دفاع مقدس،  استان شناسی  کتب درسی راه اندازی شده است.

او با اشاره به عضویت ۱۱ هزار و ۳۰۴ نفر در کتابخانه‌های این شهرستان گفت:۷ هزار و ۵۶۰ عنوان  نشریه  جدید در ۷ سال ثبت شده است.

به گفته  این مقام مسئول  ۳ دوره رفخوانی در  سال‌های ۹۶، ۹۷، ۹۹ انجام شده است و سه دوره  مجموعه کتاب‌ها به روز رسانی شدند.

وزیری فرد با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای کتابخانه ها گفت: ۱۲۰ میلیون تومان  برای تعمیرات و خرید تجهیزات در کتابخانه ها دریافت شده  و هم چنین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه روستایی فش در سال ۹۸  جذب شده است.

او ادامه داد:  ۳۷۱ مورد فعالیت فرهنگی در بخش کودکان  انجام شده و ۱۳ هزار و ۴۲۹ جلد کتاب به اعضای کتابخانه‌های عمومی امانت داده شده است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی کنگاور گفت:بیش از ۴ هزار جلد کتاب کمک درسی و کنکوری در کتابخانه‌های  عمومی شهرستان کنگاور ثبت شده است.

او گفت: برگزاری ۱۴۴ جلسه مطالعاتی  برای بزرگسالان، ۱۵۸ برنامه‌های مناسبتی، ۹۸ مسابقه کتابخوانی، برگزاری ۷۰ مورد نشست کتابخوان از دیگر اقدامات انجام شده در مدت ۷ سال است.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.