سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی آزمایشگاه کرونا در بیمارستان قائم (عج) مشهد

رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) گفت: آزمایشگاه کرونا در این مرکز طی یک ماه گذشته راه اندازی شد و در حال حاضر روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تست در این آزمایشگاه انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه تارا رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) گفت: این مرکز درمانی در ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش پشتیبان را برای مراکز درمانی امام رضا (ع) و دکتر شریعتی داشت که با افزایش تعداد بیماران مبتلا به کووید-۱۹ تعدادی از بخش‌های این مرکز به این دسته از بیماران اختصاص یافت و در حال حاضر ۴ بخش این مرکز به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است و در سایر بخش‌ها نیز به بیماران غیر کرونایی خدمات رسانی می‌شود.

او با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی مطلوب به بیماران، اورژانس مرکزی بیمارستان درکوتاه‌ترین زمان ممکن راه اندازی شد، افزود: در حال حاضر روزانه ۱۷۰ تا ۲۰۰ بیمار به طور روزانه به اورژانس این مرکز مراجعه می‌کنند که حدود ده درصد از این تعداد در بخش‌ها بستری می‌شوند.
 

بیشتربخوانید


رئیس بیمارستان قائم (عج) با اشاره به اینکه تمامی بیماران مراجعه کننده به این مرکز تحت تریاژ دو سطحی قرار گرفته و از نظر بیماری کرونا نیز غربالگری می‌شوند، ادامه داد: برخی از بیماران علاوه بر بیماری خود به بیماری کرونا نیز مبتلا هستند که در بخش‌های جداگانه مورد مراقبت و درمان قرار می‌گیرند.

تارا بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز بستری و تحت مراقبت‌های بالینی قرار دارند.
 
انتهای پیام//ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.