سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برق گیلان در فرابورس عرضه می‌شود

امروز ۶ درصد از سهام شرکت برق گیلان در فرابورس عرضه خواهد شد.

افسانه اروجی معاون  بازار فرابورس در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  جوان در خصوص نحوه آخرین وضعیت عرضه برق گیلان در فرابورس، اظهار کرد: عرضه سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان، در روز سه شنبه مورخ ۷ مرداد ۹۹ به صورت ثبت سفارش صورت می‌گیرد. در ادامه به این اشاره کرد که سهام داران می‌توانند از ساعت ۱۳ تا ۱۷ بعد از ظهر ۵ مرداد سفارش‌های خود را به ثبت برسانند.

او بیان کرد: تخصیص سهام نیز در تاریخ ۸ مرداد ۹۹ صورت می‌گیرد که تعداد کل سهام این شرکت چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان است. از این میزان  امروز ۶ درصددر بازار فرابورس به صورت عرضه اولیه، توسط سهام داران عمده عرضه می‌شود که از این میزان تعداد ۲۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم به عموم عرضه می‌شود که در اصل به هر فرد حقیقی و حقوقی حداقل ۸ سهم قابل تخصیص است.

معاون بازار فرابورس تصریح کرد: حداقل قیمت در ثبت سفارش در آن دو هزار ریال و حداکثر آن بیست و چهار هزار ریال است یا به عبارت دیگر می‌توان گفت که قیمت‌ها از ۲ هزار و دویست تومان شروع می‌شود و تا ۲ هزار و چهارصد تومان ادامه دارد.

اروجی گفت: حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم نیز در روز شنبه ۱۱ مرداد صندوق‌های سرمایه گذاری عرضه می‌شود و در خصوص اینکه به هر شرکت چه میزان تعلق می‌گیرد طی اطلاعیه‌های بعدی در سایت فرابورس قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


او در خصوص اینکه آیا در هفته پیش رو آیا سهام شرکت شرکت پتروشیمی ارومیه عرضه می‌شود یا خیر؟ اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع ۲۵ شرکتی که در حال آماده سازی خود برای حضور در بازار فرابورس هستند شزکت پتروشیمی ارومیه در صدر آنان قرار دارد که در اصل باید به این نکته حائز اهمیت اشاره کرد که سازمان فرابورس سعی براین هرچه سریع کار‌های آن را انجام دهد تا برای هفته آینده سهام این شرکت پتروشیمی در تابلوعرضه‌های اولیه قرار گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.