سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افت فشار و قطعی آب در منطقه مراونه ۵/ راهکارهای آبفای خوزستان برای حل مشکل

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: آبفا ۳ ماموریت برای حل مشکل آب منطقه مراونه طراحی کرد که با نهایی‌شدن آنها، این مشکل برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقیقی‌پور مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: مسئله افت فشار و قطعی آب روستای مراونه ۵ شهرستان باوی وجود دارد و به این منظور آبفا ۳ ماموریت برای این مسئله طراحی کرد که با نهایی‌شدن آنها، مشکل آب این روستا  برطرف می‌شود.

او با بیان اینکه راهکار حل این مسئله در اهواز جهت بهره‌گیری از ظرفیت تصفیه خانه شهدای دغاغله ۳ در دستور کار قرار گرفت، افزود: راهکار اول افزایش رژیم پمپاژ از ۱۵ به ۲۴ ساعت در شبانه روز با اجرای خط انتقال جدید از رودخانه به سمت تاسیسات به طول یک ونیم کیلومتر لوله ۳۵۵ میلی متر بود.

حقیق پور بیان داشت: این ماموریت با همکاری مسئولان در دهم تیرماه به اتمام رسید و در مدار بهره برداری قرار گرفت و تعویض و ارتقاء الکتروپمپ‌ها و تابلوی برق تاسیسات شهدای دغاغله با هدف تقویت دبی و هد آب ۱۳ روستای مسیر لامی، به ویژه رفع مشکل تامین آب روستای مراونه ۵ بود که در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان تصریح کرد: ماموریت سوم اجرای بورینگ (پرس افقی) جهت تغییر مسیر خط انتقال آب اصلی است. این مسیر به دلیل وجود ارتفاع ۶ متری در مقطع عبوری از کانال آب در روستای گبیر یک به دلیل کاهش افت فشار خط بوده که در حال اجراء است و تا پایان هفته به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.