سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عشایر نماد اتحاد و خدمت صادقانه

فرماندار شهرستان پاوه گفت : همکاری و تعامل دولت و دست اندرکاران حوزه عشایری تضمین کننده رفاه و رونق تولید این قشر زحمتکش است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ایده پور فرماندار شهرستان پاوه هماهنگی و تعامل تنگاتنگ سازمان های زیر مجموعه دولت را به منظور خدمت به جامعه تولید‌محور عشایر لازم و ضروری دانست و گفت : بی شک هرگونه تلاشی برای خدمت به این عزیزان بدون کار جهادی و ایثارگری میسر نخواهد بود .

او با اشاره به رایزنی های مداوم دولت با مجلس شورای اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن ادارات استانهای میزبان عشایر در خصوص ارتقاء شاخص های رفاه این جامعه غیور ، گفت : اتفاقات خوبی را در سال جاری در حوزه خدمات رسانی به این عزیزان شاهد هستیم .

حرکت شتابان خدمت در سال جهش تولید

بهزاد محمدی مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه گفت : از طرح های عمرانی منطقه عشایری کوری زاغه شهرستان صحنه بازدید کرد .

 او گفت : عملیات اجرایی تامین آب شرب عشایر مستقر در کوری زاغه از توابع شهرستان صحنه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندق توسعه ملی آغاز شد .

محمدی افزود : از مهمترین بخش های این طرح میتوان به احداث یک باب مخزن ۵۰ متر مکعب و یک باب حوضچه رسوبگیر به همراه عملیات بهسازی یک دهنه چشمه آب شرب عشایر و دام آنها اشاره کرد .

او افزود : طرح های در دست اقدام دیگری در این منطقه فعال است که از آنجمله می توان به تهیه و نصب ترانس و الکتروموتور و ساختمان ایستگاه پمپاژ و همچنین ، اجرای پروژه خط انتقال آب در منطقه عشایری کوری زاغه در سال جهش تولید اشاره کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.