سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه رویارویی دو شیر در پارک ملی هند

ویدئوی رویارویی و مبارزه دو شیر نر و ماده در یکی از پارک های ملی حیات وحش هند مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیر با نماد سلطان جنگل شناخته می‌شود؛ همه حیوانات در مقابل این جانور مغلوب شناخته می‌شوند. حال تصور کنید دو شیر در یک پارک حفاظت شده در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. این اتفاقی است که به تازگی در پارک ملی جنگلی «گیر» در ایالت گجرات هند رخ داد.

عده‌ای از گردشگران حین بازدید با خودرو از این پارک، تصادفا با صحنه رویارویی یک شیر نر در مقابل یک شیر ماده روبه رو شدند. گردشگران این صحنه تماشایی و جالب را با تلفن همراه خود ثبت کردند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دو شیر نر و ماده هر یک تلاش می‌کنند تا قدرت خود را برای دیگری به نمایش بگذارند. در حالی که هر دو شیر با پرتاب پنجه های خود به سمت یکدیگر غرش می‌کنند بدون آسیب  رساندن به هم تلاش می‌کنند تا بر یکدیگر فائق شوند.


بیشتر بخوانید


ویدئوی تماشایی و جالب مواجه دو شیر در پارک ملی «گیر» توسط یک عکاس حیات وحش با نام «زوبین آشارا» تهیه شد. او این ویدئوی ۲۲ ثانیه‌ای را با عنوان «The Royal Affair» در توئیتر به اشتراک گذاشت. این ویدئو با این عنوان طنز مورد توجه کاربران قرار گرفت و بیش از ۲۰۰ هزار بیننده را به خود جلب کرد. در ادامه می‌توانید ویدئوی مذکور را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
صداش وحشتناکه
سعید
۲۰:۲۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چیز خاصی نبود ، دعوای زن و شوهریه .
فقط داشته باشید تفاوت این شیرهای موجود در پارک ملی هند که نژاد اصلی شیر نر آسیاییست و یال زرد رنگ و کم پشتی داره با اون شیری که انگلیس برای ما به نام شیر آسیایی فرستاد با یال بزرگ و سیاه ( گونه افریقایی)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چرا دعوا دارن
باران
۱۰:۳۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بیچاره حیوانات حتی تو زیستگاه شون نمیتونن راحت باشن از دست انسانها
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دعوا خانوادگی بوده