سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی خدا محور تنها راه رهایی از مکر شیاطین

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور بر ترویج فرهنگ زندگی خدا محور در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  معصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در نشست تخصصی فرهنگ مقاومتی و عفاف و حجاب در یزد، گفت: باید زندگی خدا محور را در قالب برنامه‌های فرهنگی ترویج داد که زندگی خدا محور تنها راه رهایی از مکر شیاطین است.

او با اشاره به جدیت بحث نفوذ در رسانه‌ها و جنگ نرم دشمن و بیان تاریخچه آن، گفت: برای مقابله و مبارزه با برنامه‌های دشمن به ویژه در مباحث فرهنگی باید دقیق و با برنامه عمل کرد.

حکیمیان با اشاره به موضوع شرایط گناه و سوق به بی فرهنگی و بی بند و باری در جامعه، اظهار داشت: همه باید مانند مقاومت اقتصادی در مباحث فرهنگی  نیز به مقاومت درونی دست یابند اگر تربیت درست و مقاومت فرهنگی  در وجود انسان حاصل شود سراغ خطا و گناه نمی رود.

او گفت: ادبیات انسانی مشترکی با کشور‌های مختلف داریم مانند؛ ادبیات پاک زیستن و عفیف بودن و این به راحتی در حوزه هنر قابلیت اجرا است و برنامه سازی باید از نگاه تهدید محور  به نگاه آرمان محور تغییر کند.

در پایان این نشست سه مستند اسب تروا، تلبیس و دختران ببینند! معرفی و برای بهره برداری بانوان و خانواده‌ها در اختیار حضار قرار گرفت . همچنین به ۳ نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت که قبلا برگزار شده بود، جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

 این نشست با حضورمعصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور و  الهه دهقانپور مشاور مدیر کل در امور بانوان و مسئول بسیج خواهران صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.