سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغ‌ها در مسیر زیارت روشن شد

مدیر برق منطقه ۷ شرکت توزیع برق اصفهان گفت: ۱۵۰۰ متر شبکه روشنایی در مسیر منتهی به امامزاده حسن کیجعلی احداث شد.

محسن معتمدی فرد مدیر برق منطقه ۷ شرکت توزیع برق اصفهان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در مسیر منتهی به امامزاده حسن کیجعلی علیه السلام با توجه به تردد زیاد در طول شبانه روز، نیاز به احداث شبکه روشنایی بیش از پیش ضرورت پیدا کرد که در این راستا حدود ۱۵۰۰ متر شبکه روشنایی در جاده امامزاده احداث شد و حدود ۲ کیلومتراز شبکه فشار متوسط این مسیر نیز، بازیابی بهینه سازی گردید.

او تصریح کرد: با احداث بیش از ۲۲۰۰ متر کابل خودنگهدار فشار متوسط بر روی شبکه هوایی دو مداره موجود؛ امکان برکناری خطوط تک مداره واقع در منتهی الیه دو ضلع شرقی و غربی امامزاده میسر گردید و با برکناری این دو خط فرسوده فشار متوسط از دو طرف جاده، امکان برخورد وسایل نقلیه با پایه‌های موجود تا حد امکان کاهش یافت.

مدیر برق منطقه ۷ شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه گفت: احداث شبکه فشار متوسط، روشنایی و برکناری شبکه فرسوده تا حد زیادی با عملیات خط گرم صورت گرفته است.

محسن معتمدی فرد بیان کرد: عملیات خط گرم، راهی مطمئن برای کاهش خسارات ناشی از خاموشی‌های برنامه ریزی شده، رضایت اجتماعی، اقتصاد حاصل از کاهش خاموشی‌ها و خسارت آنها، کاهش تلفات انرژی، پیشگیری از حادثه به دلیل رفع معایب شبکه، داشتن برق مستمرو کارایی بالا از نتایج مهم اجرای پروژه‌ها با خط گرم می‌باشد.

او با اشاره به اینکه هزینه این پروژه بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است تاکید کرد: با اجرای این طرح ، خطر برق گرفتگی به صفر رسید و  تعداد ۳۰۰ خانوار روستای مجاور از مزایای این طرح برخوردار شدند.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.