سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگهدار در مریوان

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از تبدیل ۱۹۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۳ میلیاردو ۲۶۴ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مرتضی محبتی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت:از ابتدای سال تاکنون ۱۹۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۳ میلیاردو ۲۶۴ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

او افزود:هدف از استفاده از کابل خود نگهدار در شبکه‌های هوایی توزیع برق را، افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه، کاهش هزینه شاخه زنی در مناطق مشجر، افزایش ایمنی در هنگام کار بر روی خطوط و کاهش خسارت‌ها و ضایعات ناشی از برق گرفتگی نام برد.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت:در مواردی که استفاده از خطوط سیم مسی منجر به بروز حوادث گذرا می‌شود و یا اینکه رعایت حریم و سایر نکات فنی و ایمنی شبکه برق مقدور نیست استفاده از کابل‌های خود نگهدار هوایی راه حل منطقی است.

محبتی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و ایام پیک بار بیشترین فعالیت تبدیل سیم به کابل در مناطقی که بیشترین ضعف ولتاژ را دارند، محله سردوشی‌ها و محله‌های اطراف میدان معلم، عملیات اجرایی آن‌ها نهایی شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کابل برق ، برق رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.