سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با کرونا پیروز و سربلند هستند

حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: مدافعان سلامت و کادر پزشکی در جبهه مبارزه با کرونا پیروز هستند و آن را کنترل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید نیاکی ارتش در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در هجمه گسترده بیماری کرونا در دنیا، ملت ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور دارد.

او افزود: در ابتدای شیوع ویروس کرونا حرف از ناتوانی ایران در بروز ظرفیت‌ها بود، اما به لطف خداوند متعال و جانفشانی کادر پزشکی و مدافعان سلامت سربلند هستند و به خوبی توانستند ویروس منحوس کرونا را کنترل کنند.

او اظهار داشت: اگر مردم و اصناف همکاری کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند، به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس خواهیم بود، چرا که بی توجهی حتی یک نفر به رعایت بهداشت و استفاده از ماسک، سبب شیوع بیماری کرونا می شود و از آنجاییکه این بیماری خطرناک است و سیستم دفاعی و تنفسی را تهدید می کند، باید همه نسبت به رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و فیزیکی پایبند باشیم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: کادر بهداشت و درمان در این مدت زحمات بسیاری را تحمل کرده اند و تنها کاری که برای کمک به آنها از دست عموم مردم برمی آید، استفاده از ماسک، خودداری از حضور در تجمعات، پرهیز از برگزاری مراسم ها و دورهمی ها است و امیدواریم با همت همه بزودی شاهد ریشه کنی کرونا باشیم. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.