سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری آغاز شد

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹ از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کنکور دکتری ناپیوسته پنج شنبه، ۹ مرداد در ۶۰ حوزه امتحانی و در ۳۱ استان کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور وبا رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹ از امروز (دوشنبه، ۶ مرداد) برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش  قرار گرفته است.

چند نکته ضروری برای داوطلبان کنکور دکتری

داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۸ مرداد مهلت دارند نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون، اقدام کنند.

به منظور مساعدت با داوطلبان و همچنین شیوع ویروس کرونا، حوزه‌های امتحانی آزمون دکتری ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است و ۲ بار امکان تغییر حوزه امتحانی به داوطلبان کنکور دکتری داده شد تا دانشجویانی که به دلیل شیوع کرونا در شهرستان محل سکونت خود به سر می‌برند بتوانند حوزهع خود را تغییر دهند.

داوطلبان دکتری در صورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات ثبت نامی خود می‌توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ( ۷ و ۸ مرداد) از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر به باجه‌های رفع نقص (که در سایت سازمان موجود است) مراجعه کنند.

داوطلبان با استفاده از چهار شیوه (جستجو بر اساس شماره پرونده و سریال ثبت نامی، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد ملی، جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی)  می‌توانند از کارت ورود به جلسه پرینت تهیه کنند.  

تمامی داوطلبان این آزمون از فردا (سه شنبه،۷ مرداد) باید به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

با توجه به شیوع کرونا داوطلبان از به همراه آوردن وسایل اضافی خودداری کنند و  برای شرکت در جلسه آزمون، صرفا همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار  الزامی است.  

نتایج اولیه کنکور دکتری اوایل مهر ۹۹ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.  

اگر داوطلبی نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون را اشتباه انتخاب کرده باشد امکان ویرایش وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


به همراه داشتن وسایل ارتباطی، الکترونیکی، و محاسباتی ، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن  تقلب و تخلف تلقی تلقی و موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.