سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دام قانون پای مفسدان اقتصادی را در البرز گرفت

رئیس کل دادگستری استان البرز، از بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری کرج و مدیران شهرک‌های صنعتی البرز به دلیل جرایم مالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: کار رسیدگی قاطع به پرونده‌های مهم مفاسد اقتصادی در البرز آغاز شده است، ولی به دلیل برخی ملاحظات و محدودیت‌های دستگاه قضایی، درباره همه پرونده‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به این که مبارزه با مفاسد اقتصادی با قاطعیت و جدیت دستگاه قضا، استمرار خواهد داشت، افزود: آنچه که اخیرا در رسانه‌ها منعکس شده است، بازدداشت تعدادی از کارکنان شهرداری کرج و تعدادی از مدیران شهرک‌های صنعتی استان البرز، به دلیل جرائم مالی و اقتصادی بوده است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و جزییات آن‌ها، متعاقبا به مردم اعلام خواهد شد.

 هریکندی همچنین از واگذاری اراضی زراعی و باغ‌ها در قطعات بزرگ از جانب برخی نهاد‌ها از طریق آگهی مزایده بدون توجه به امکان تغییر کاربری از سوی خریداران را غیرقابل پذیرش دانست و گفت: آنچه پیش روی این اراضی واگذار شده قرار دارد تفکیک و تغییر کاربری غیرمجاز است که پیگیری جلوگیری از این واگذاری‌ها در دستور کار دادگستری استان خواهد بود.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام / ر.  ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.