سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار دادستان به مخلان امنیت در استان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفظ امنیت شهروندان در کهگیلویه و بویراحمد با هیچ کس شوخی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: برای حفظ امنیت شهروندان با کسی شوخی نداریم.
 
ملک حسینی افزود: همانطور که قول دادیم، پس از مرحله اول که برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در ساعت میانی و پایانی شب در سطح شهر بوده و طی این اقدامات که با حضور مقتدرانه پلیس راهور و نیروی انتظامی انجام شد، تعداد ۱۴۵خودرو توقیف و پس از انتقال به پارکینگ، ضمن اعمال جرایم، برای برخی از مالکان پرونده کیفری تشکیل شد.

او با بیان اینکه تأکید رئیس کل محترم دادگستری استان و مطالبه عمومی، سبب برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بوده افزود: به منظور این طرح، نیروی انتظامی حضور مؤثر و فعالی با دستگاه قضایی داشته است.
 
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به برگزاری مرحله دوم این طرح بیان کرد: در این مرحله وضعیت نابسامان کافی شاپ‌ها و قلیان خانه‌های سطح شهر، مورد بازرسی قرار گرفتند.
 
ملک حسینی اضافه کرد: بازرسی از صنوف مذکور، نشانگر وضعیت نابسامان این مکان‌ها است.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه برخورد قاطع در انتظار مخلان نظم و امنیت شهروندان و متجاوزان به حقوق شهروندی دیگران خواهد بود، بیان کرد: حقوق شهروندی صرفاً، حقوق متهمان و مجرمان نیست، بلکه مردم عادی و حتی عابران پیاده و شهروندان نیز، از حقوق شهروندی برخوردار هستند.
 
ملک حسینی گفت: عموم مردم از زن و مرد و حتی اطفال، حق تردد بدون مخاطره در شهر را دارند و نباید برای آنان مزاحمتی ایجاد و یا مورد تعرض قرار بگیرند.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.