سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه آزاد اهواز تا پایان هفته تعطیل شد

رئیس دانشگاه آزاد اهواز گفت: با توجه به تعطیلی استان خوزستان برای صرفه جویی در مصرف برق روز‌های ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه این دانشگاه تعطیل است.

  حجت الاسلام و المسلمین فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بنا بر اعلام استانداری خوزستان و گرمای هوا، به منظور صرفه جویی در مصرف برق و رفاه حال دانشگاهیان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۶، ۷ و ۸ مردادماه ۱۳۹۹ تعطیل اعلام می‌گردد.

او بیان داشت: زمان برگزاری بخش کتبی آزمون جامع واحد اهواز لغو و به روز ۱۲ مرداد ماه موکول می‌گردد و بخش شفاهی آزمون جامع در تاریخ ۱۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام براتی افزود: امتحانات پایان ترم دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی در روز‌های مذکور (روز‌های ششم تا هشتم مرداد) به صورت مجازی برگزار خواهد شد و طرح تعاون برای آزمون جامع دکتری تخصصی در ایام تعطیلی برگزار خواهد شد و لازم است واحد‌های دانشگاهی آمادگی لازم برای برگزاری آزمون جامع دانشجویان سایر استان‌ها را داشته باشند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اهواز امتحانات دروس عمومی دانشگاه آزاد به صورت تستی و مجازی برگزار شد و آزمون‌های دروس تخصصی رشته‌های کاردانی و کارشناسی نیز در مرداد ماه به صورت تستی و مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.