سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ نفر به آمار بیماران کرونایی در یزد اضافه شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزدگفت: هم اکنون ۲۵۹ نفر بر اثر بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد از افزایش آمار بیماران کرونایی در استان خبر داد و گفت: تا کنون ۲۵۹ نفر براثر بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او با بیان اینکه راه مبارزه ویروس کرونا دوری از سفرهای غیر ضروری و دورهمی های خانوادگی است، افزود: شهروندان در محیط های شلوغ حضور نیابند و اگر حضور ضروری است از  ماسک استفاده کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد اظهار داشت: شهروندان دستان خود را به طور مداوم ضدعفونی کرده  و حتما خارج از منزل فاصله دو متری خود را با دیگران رعایت کنند.

او افزود: ویروس کرونا همچنان از بین نرفته است تمام افراد باید تا کشف دارو یا واکسن این بیماری نکات بهداشتی و زدن ماسک را کماکان رعایت کنند تا بتوانند مانع بروز و انتقال ویروس به دیگران شوند.

سلمانی با اشاره به برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی در استان، ادامه داد: برگزاری مراسم‌های عروسی و دید و بازدید‌های خانوادگی سبب شد آمار بیماران کرونایی در استان افزایش یابد به طوری که هم اکنون ۶۵ بیمار بدحال در بخش  آی سی یو بستری هستند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.