سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: برای احترام به قانون، از رای کمیته استیناف تمکین می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: ما فقط برای احترام به قانون از رای کمیته استیناف تمکین می‌کنیم و مقابل استقلال بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: پس از آنکه کمیته استیناف رای به تکرار دیدار مقابل استقلال صادر کرد سعی کردیم با شرایط خوبی بچه‌ها را از تهران راهی شهرستان جم کنیم که باید بابت این موضوع از مدیریت باشگاه تشکر کنم که در فرصت کمی شرایط سفر ما به جم را فراهم کرد.

برای احترام به قانون از رای کمیته استیناف تمکین می‌کنیم

او ادامه داد: سعی می‌کنیم روی مسائل روحی و روانی کار کنیم. بچه‌ها باید بپذیرند که رای صادر شده است. ما فقط برای احترام به قانون از رای کمیته استیناف تمکین می‌کنیم و مقابل استقلال بازی خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم در دیدار فردا بازی خوبی ارائه دهیم و سعی می‌کنیم از حاشیه و دردسر دوری کنیم.

دیدار مقابل استقلال در بدترین زمان ممکن قرار است برگزار شود

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش تمرکز لازم برای رویارویی مقابل استقلال را دارد یا خیر تصریح کرد: واقعاً زمان کم بود، اما از تیمی مثل ما که بازیکنان با تجربه‌ای دارد انتظار می‌رود که خودش را برای دیدار مقابل استقلال آماده کند. اما دیدار مقابل استقلال در بدترین زمان ممکن قرار است برگزار شود.


بیشتر بخوانید


گروه آنالیز ما برای دیدار با استقلال به خوبی کار خودش را انجام داده است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص شناختش از استقلال گفت: از استقلال شناخت خوبی داریم و گروه آنالیز ما به خوبی کار خودش را انجام داده است. فیلم بازی استقلال به دست ما رسید و ظرف امشب و فردا در جلسات فنی مان از این فیلم‌ها استفاده خواهیم کرد تا بچه‌ها با اطلاعات کافی راهی زمین شوند و از این اطلاعات به بهترین شکل ممکن در بازی فردا استفاده کنند.

نیرو‌های خودمان را برای ۲ بازی  استقلال و شاهین شهرداری تقسیم می‌کنیم

موسوی در خصوص فشردگی برنامه مسابقات پارس جنوبی در هفته‌های اخیر گفت: بازیکنانی که در حال حاضر در جم حضور دارند تمام پتانسیل تیم پارس جنوبی هستند. می‌خواهیم نیرو‌های خودمان را برای هر ۲ بازی مقابل استقلال و شاهین شهرداری تقسیم کنیم. هر ۲ بازی برای ما مهم خواهند بود. کسب امتیاز در هر کدام از این ۲ بازی می‌تواند منجر به ارتقای جایگاه ما در جدول شود.

از نقاط ضعف استقلال در بازی فردا استفاده می‌کنیم

پورموسوی درباره تقابل با فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: استقلال در گذشته ۳ -۵ -۲ بازی می‌کرد. در دیدار‌های قبلی دوباره از ۴ مدافع استفاده کرده است. دیدار آن‌ها مقابل نساجی را دیدیم و نقاط ضعف آن‌ها را پیدا کرده ایم می‌خواهیم از نقاط ضعف استقلال در بازی فردا استفاده کنیم.

حیدری از داوران با تجربه فوتبال ایران است

او درباره پیام حیدری داور دیدار فردای پارس جنوبی و استقلال گفت: پیام حیدری از داوران با تجربه فوتبال ایران است و در سال‌های اخیر مسابقات حساسی را قضاوت کرده است. امیدواریم فردا هم داوری خوبی داشته باشد و می‌خواهیم با کسب امتیاز دل هوادارانمان را شاد کنیم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.