سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسمان قم شاهد پدیده گرد و خاک خواهد شد

کارشناس هواشناسی قم گفت: روز سه شنبه شاهد وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک در استان قم خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمدرضا قاضی،رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم  با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای قم طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد است.

او با بیان این که امروز حداقل و حداکثر دمای قم ۲۷ درجه و ۴۳ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم ۲۶ درجه و ۴۴ درجه است؛ فردا آب و هوای استان کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد است.

قاضی عنوان کرد: در روز سه شنبه آسمان استان قم کمی تا قسمتی ابری است و در اواخر روز شاهد وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک در استان خواهیم بود.

واو ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر ۵۰ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۲۷ درجه و ۴۳ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۲۷ درجه و ۴۳ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۳۶ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با ۲۴ درجه و منطقه جمکران با ۴۳ درجه بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.