سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز مبرم جامعه به تنوع شغلی / ایجاد اشتغال پایدار با مهارت‌های فردی و گروهی

موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: مهارت آموزی مطمئن‌ترین مسیر برای رسیدن به اشتغال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به فرا رسیدن ششم مرداد روز ملی مهارت، کار آفرینی و ترویج مهارت‌های فنی و حرفه‌ای گفت: امروزه با توجه به نیاز مبرم جامعه به تنوع شغلی از منظر مهارت‌های فردی و گروهی بهترین مسیر برای رسیدن به اشتغال پایدار کسب مهارت آموزی و ایجاد کارگاه‌های کوچک زود بازه در حوزه‌های تولیدی و خدماتی است.

او تصریح کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای در سطح کشور از جمله مراکز آموزشی هستند که به صورت رایگان داوطلبان کسب مهارت را در رشته‌های مختلف آموزش می‌دهند و آنان را برای ورود به بازار کار آماده می‌سازد.

فرماندار ویژه آبادان گفت:اهمیت کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای از آنجا دوچندان می‌شود که بر اساس مباحث تئوری و عملی طبق آخرین متد‌های آموزشی بین المللی کارآموزان را آموزش می‌دهند.

شناسایی ۴۹۶ بنگاه اقتصادی و تولیدی آسیب دیده از کرونا

سعیدی زاده معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان نیز در نشست کار گروه اشتغال، با بیان اینکه ۴۹۶ بنگاه اقتصادی و تولیدی آسیب دیده از کرونا در شهرستان آبادان شناسایی شده اند گفت: دستگاه‌های ذیربط همچنان در حال تحقیق و بررسی برای شناسایی سایر اشخاص و بنگاه‌های تولیدی هستند که نیاز به تسهیلات دارند و از کرونا آسیب دیده اند.

او بررسی کارخانه‌های تولید نمک و ماسک و نیز تولید داک که برای نخستین بار در شهرستان راه اندازی می‌شود را از جمله طرح‌های بررسی شده در این نشست بیان کرد و افزود: این طرح‌ها هم اکنون در حال پیگیری برای اخذ مجوز هستند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.