سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دروازه بان استقلال روی لبه‌ی تیغ!

حسینی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل آینده خاطر آسوده‌ای نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گل‌های دریافتی سید حسین حسینی در فصل اخیر نشان می‌دهد، این روز‌ها او اُفت محسوسی داشته است.

دلیل اصلی اُفت سید حسین حسینی که روزگاری قرار بود در تیم ملی  رقیب بیرانوند باشد نداشتن یک رقیب قدرتمند روی نیمکت استقلال است.

سید حسین حسینی در بازی با نساجی گلی دریافت کرد که شاید اگر درون دروازه ایستاده بود‌ می توانست توپ را مهار کند.

حسینی را کمی با دوره‌های قبل  مقایسه کنید خواهید فهمید که رفتارش درون دروازه کمی مغرورانه است و اعتماد به نفس زیاد اگر چه به او کمک کرده که یکی از بهترین‌های لیگ باشد، اما وقتی همین اعتماد به نفس با غرور همراه شود تبدیل به یک  آفت برای بازیکن می شود.

سید حسین حسینی راه زیادی برای رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی فوتبال دارد، چرا که رقبای قدرتمندی همچون علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند و حتی رشید مظاهری پیش روی او قرار دارند.

حسینی برای فصل آینده احتمالا دوباره همان سید خوش قلب و متبحر درون دروازه خواهد شد چرا که صدای پای یک رقیب قدرتمند می‌آید. استقلال برای موفقیت در فصل آینده باید در تمام پست‌ها جایگزین‌های مناسبی داشته باشد و یکی از این پست‌ها دروازه بان است.

واکنش‌های لحظه‌ای سید حسین حسینی در فوتبال ایران بی نظیر است و اگر کمی چاشنی تجربه را به آن اضافه کند حتما روز‌های خوبی در پیش خواهد داشت درست مثل زمانی که در رقابت با رحمتی او روی نیمکت حضور داشت و شاید یکی از عوامل جدایی سید مهدی از استقلال همین حسینی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۹:۴۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
سید حسین حسینی از روزی که شرط کردن فقط دروازه بان اول باشه و رحمتی بره از نظر فنی سقوط کرد کلا استقلال چون بزرگتر بالا سرش نیست بازیکناش خیلی بی جنبه هستن، یه روز قهر یه روز دعوا یه روز لگد به کلمن آب ، تو پرسپولیس این خبرها نیست محسن مسلمان هم باشی میندازنن بیرون.
رضا حیدری سیستانی
۲۰:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سیدحسین فرزند زهرا است از ایشان خیلی بعید است که اهل غرور باشد . شاید بهتر است که بگویم سید بی انگیز شده این هم معلوم نیست . ان اشالله که سید جبران کند
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
گزارشگر عزیز و پرسپولیسی من، که به بهانه نقد حسینی شروع کردی به حمد و ستایش بیرانوند!!
یادت باشه همون بیرانوندی هم که امروز با غرور با تیم محبوب شما (پیروزی) حرف میزنه و در باد پنالتی جام جهانی خوابیده، روزگاری آرزوی نیمکت نشینی تیم ملی رو داشت زمانی که سیدمهدی رحمتی مرد شماره یک تیم ملی بود و در نهایت به دلیل اختلاف با کی روش از تیم ملی کنار گذاشته شد تا محبوب دل شما (بیرانوند) فرصت پیدا کنه توی زمین بازی کنه
پس لطفا لطفا خیلی تند نرو! یواش تر.
علی
۰۷:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
قرمزته فقط سرور
علی
۰۹:۴۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
شما هم یکم آرومتر سید مهدی رحمتی باند باز و بی اخلاق کجا بیرانوند کجا بعدم بیرانوند خودشو رسوند به تیم خارجی و پیشرفت میکنه هرروز سید مهدی رحمتی و حسینی رکوردار گل از پنجاه متری خوردن هستند.
محسن
۰۸:۱۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
ای بمیرم
الان بیرانوند داره لیگ اروپا بازی میکنه
رحمتی توی پدیده
حسینی 6000 تومن اسنپ میده بره توپ رو بیاره