سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد تغییر در آیین نامه فدراسیون ورزش‌های بومی روستایی و عشایری

سرپرست فدراسیون ورزش‌های بومی و عشایری از ایجاد کمیته بازنگری آیین نامه و قوانین و مقررات در این فدراسیون خبر دارد.

عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون بازی‌های بومی و محلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کمیته بازنگری قوانین جهت ارتقاء و تسهیل ورزش‌های روستایی، عشایری و بومی محلی تاسیس شده است تا در جهت پیش برد ورزش‌های بومی محلی شکل گیرد که در آینده بسیار نزدیک فعالیت خود را آغاز کند.

اکبری افزود: وظیفه‌ اصلی کمیته‌ بازنگری این است که به کاوش در آیین نامه بپردازد و هر بخش از آیین نامه که به نوعی از ارتقاء و پیشرفت ورزش‌های بومی و محلی جلوگیری می‌کند را تشخیص دهد و به اصلاح و بازنگری دوباره آن بپردازد.

سرپرست فدراسیون بازی‌های بومی و محلی ادامه داد: همین امر با به روز کردن آیین نامه فدراسیون مطابق با شرایط موجود این امکان را به وجود می‌آورد که از متخصصان و پیشکسوتانی که در این حوزه فعالیت داشته اند، بتوانیم به نحو احسنت استفاده کنیم.

عباسعلس اکبری سرپرست فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی ادامه داد: نباید ورزش روستایی را محدود به بازی‌های محلی کرد و با توجه به اینکه در دل بسیاری از روستایی‌های ما کشتی گیران و فوتبالیست‌ها و یا حتی والیبالیست‌های بسیار نخبه‌ای وجود دارند باید زمینه‌ای را فراهم کنیم تا روستاییان در انتخاب رشته ورزشی با توجه به سلیقه های خود  عمل کنند. البته به طوری که از ورزش‌های بومی خود غافل نشوند.

اکبری گفت: به دلیل نخبه یابی کمیته بازنگری آیین نامه موظف است. قوانین را به شکلی تنظیم نماید که به نوعی نخبه پروری را در دل روستا‌ها افزایش دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.