سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت جریمه‌های رانندگی به صورت الکترونیکی امکان پذیر شد

رئیس پلیس راهور استان مرکزی از ایجاد امکان پرداخت موردی جریمه‌های تخلفات رانندگی از طریق سایت پلیس راهور و دفاتر پلیس + ۱۰ خبر داد.

سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: یکی از خدمات نوین پلیس راهنمایی و رانندگی پرداخت موردی جریمه‌های تخلفات رانندگی است که شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس راهور و یا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اقدام به گرفتن شناسه قبض و پرداخت کنند.

سرهنگ حسینی افزود: شهروندان با ورود به سایت پلیس راهور ۱۲۰، قسمت پرداخت الکترونیک شماره بارکد کدپستی روی کارت خودرو را وارد کرده و شماره پلاک خود را مشاهده کنند و می‌توانند پرداخت موردی جرایم رانندگی را به صورت اینترنتی داشته باشند.

او اضافه کرد: شهروندان در صورت انتخاب پرداخت یکی یکی در سایت پلیس راهور برای هر جریمه یک شناسه قبض پرداخت دریافت می‌کنند و بعد از آن می‌توان از طریق دستگاه‌های پوز بانک ملی نسبت به پرداخت قبض جریمه رانندگی اقدام کرد.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی تصریح کرد: همچنین در روش دیگر شهروندان می‌توانند از طریق دفاتر پستی + ۱۰ اقدام به گرفتن ریز برگ تخلفات رانندگی خود کنند که در برگه صادره و در مقابل هر تخلف یک شناسه قبض پرداخت درج شده که می‌توان به صورت موردی نسبت به پرداخت جریمه از این روش اقدام کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.