سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی ۲۲۵ هزار تن کالا و بار در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: در ۴ ماهه گذشته ۲۲۵ هزار تن کالا و بار از شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل این شهرستان با بیان اینکه این کالا‌ها توسط ۱۳ شرکت فعال حمل و نقل جهت مصرف عموم به سطح استان و استان‌های همجوار حمل شده است گفت: کالا‌های حمل شده شامل انواع محصولات کشاورزی، دام زنده، آب معدنی و کود شیمیای می‌باشد.

او در مدت یاد شده جابجایی ۲۶ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال در بخش حمل ونقل مسافری را در شهرستان پارس آباد یادآور شد و اظهار کرد: این تعداد مسافر با ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۴۲ دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستان جابجا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۳۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در حوزه شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز خبر داد و افزود: راهداران با انجام ۵۸۰ مورد گشت راهداری نسبت به شناسایی و جمع آوری ۱۸۲ عدد تابلوی فرسوده و تبلیغاتی غیر مجاز و ۴۷ دکه غیرمجاز اقدام کرده همچنین با دستور قضایی ۱۲ مورد رفع آثار تجاوز انجام شده است.

آذری با اشاره به اینکه در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها با استفاده از ۲۶۵ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی را لکه گیری شده است بیان کرد: در جهت حمایت از رانندگان نیز ۳۵۵ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز در ۴ ماهه گذشته توزیع شده است.

او نصب بیش از ۴۰۰ عدد تابلو و علائم، رنگ آمیزی بیش از هزار عدد چراغ چشمک زن، رنگ آمیزی ۷۳ مورد سرعتکاه‌ها و تسطیح و علف زنی ۳۶۵ کیلومتر از حریم را‌های اصلی، فرعی و روستایی را از اقدامات مهم راهداران در ۴ ماهه گذشته برشمرد و گفت: حریم راه اصلی پارس آباد- سه راه عزیز کندی و پارس آباد به سربند توسط راهداران پاکسازی و حریم زنی شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.