سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت پول از حساب بانکی شهروندان رامهرمزی شایعه یا واقعیت؟

طی روزهای گذشته برخی شهروندان رامهرمزی اعلام کرده اند که از حساب بانکی آنها مبالغ هنگفتی برداشت شده است.

کیارش کهوایی کشاورز رامهرمزی در خصوص برداشت وجه از حساب شخصی خود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  شب ۲۹ تیرماه با ۱۰ تراکنش ۲۵ هزارتومانی مبلغ ۲۵۰ هزار تومان از حساب بانک ملی من برداشت شد و از حساب همسرم نیز مبلغ ۳۰۰ هزار تومان کسر شد و برای پیگیری به بانک مراجعه کردیم.

او بیان داشت: دریافت تراکنش‌های حسامان را درخواست نمودیم که کارمند بانک رامهرمز گفت دستگاه پرینتر ما مشکل دارد و پیگیری انجام می‌دهیم، اما تاکنون جواب درستی به ما داده نشد.

پهلوان پور معلم رامهرمزی و یکی دیگر از مالباختگان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: یکی از همکاران فرهنگی اعلام کرد که مقداری پول از حسابش کسر شد و من بلافاصله حساب بانکی خود را چک کردم و متوجه شدم مبلغ ۲ میلیون و ۱۰ هزار تومان از حساب من و همسرم کسر شده که فوری به بانک مراجعه کردم و رئیس شعبه شهرستان قول پیگیری داد، البته تاکنون نتیجه این پیگیری‌ها به ما اطلاع داده نشد و فقط علت کسر پول را خرید شارژ اعلام کردند.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز درخصوص برداشت پول از حساب بانکی شهروندان به خبرنگار ما گفت: ۳ نفر از شهروندان این شهرستان در این رابطه شکایت کردند و پرونده آن‌ها به دادستانی ارجاع داده شد.

او مبالغ کسر شده از حساب شهروندان رامهرمزی را ۴۰۰، ۳۰۰ و ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برداشت پول از طریق ایمیل صورت انجام شده و باختگان در همان لحظات اولیه اقدام به پیگیری از طریق مراجع قضایی کردند و با کمک بازرسان دادستانی پیگیری این پرونده‌ها در حال انجام است و نتیجه بررسی شکایت شهروندان را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هک کردن ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.