سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ماسک توسط بانوان جهادی همچنان ادامه دارد

این روزها مقابله با کرونا آحاد مردم را به میدان جهاد کشانده است، خادمین جهادی عتبات عالیات استان زنجان نیز همچنان به فعالیت های جهادی خود تا شکست کرونا ادامه می دهند.

 خالقی مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:همزمان با شیوع ویروس کرونا خادمین جهادی با در نظر گرفتن اهمیت ملزومات بهداشتی و کمبود ماسک در سطح شهرستان به صورت خودجوش با چرخ‌های خیاطی خود پای کار آمدند تا با تولید انبوه ماسک بهداشتی، تهیه لباس گان بیمارستانی و تهیه لباس برای بیماران بخشی از نیاز‌های همشهریان خود و کادر درمانی بیمارستان را رفع کرده و بار دیگر روحیه جهادی را در کشور به ترسیم بکشند.

او افزود:پیرو فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت استمرار کمک مومنانه و در ادامه تولید ماسک برای تامین نیازمندی‌های بهداشتی جامعه و مقابله با شیوع کرونا،  تعداد ۱۰ هزار ماسک که توسط بانوان خادم ستاد عتبات در کارگاه مسجد امیرالمومنین (ع) کوی بهارستان زنجان تولید شده بود در تاریخ  دوم مرداد ماه امسال تحویل مراجع ذیربط شد.

 خالقی مسئول اموربانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان ادامه داد:در مرحله دوم فعالیت کارگاه‌های بانوان خادم ستاد عتبات از ۱۲ خرداد تا امروز تعداد ۱۱۰ هزار ماسک تولید و تحویل مراجعه ذیربط شده  است.

او یادآور شد: بانوان جهادی همچنان پای کارند تا کمبود موجود در این زمینه‌ها را برطرف کنند و این فعالیت‌ها تا پایان شکست ویروس کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.