سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در رشت

بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در رشت دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت کاظم‌زاده هریس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان گفت: بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در  رشت برپا می‌شود و ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، گیلان، البرز، آذربایجان شرقی، گلستان و اردبیل تازه ترین کالاهای ایرانی  و با کیفیت خود را به نمایش می گذارند.

او افزود: انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، میز غذاخوری، تخت‌خوابشو، دکوراسیون داخلی، فرش و تابلوفرش، لوستر و چراغ‌های تزئینی، از جمله کالاهایی هستند که  از سوی شرکت‌های تولیدی و بازرگانی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات میان تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی در سطح استان گیلان از سوی  واحد‌های تولیدی از جمله اهداف برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی است.

کاظم‌زاده آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه اعلام کرد و افزود: ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان از دیگر اهداف مهم برپایی این نمایشگاه تخصصی است.

او  با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تحقق دو مؤلفه ایجاد فضای رقابتی و بالابردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان را نیز به دنبال دارد ، تصریح کرد:علاقه‌مندان می‌توانند از هفتم تا ۱۱ مرداد به مدت پنج روز و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از نمایشگاه بین‌المللی استان گیلان در کیلومتر ۴ جاده رشت به تهران بازدید و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.