سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ایستگاه غربالگری برای کنترل خودرو‌های غیربومی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایستگاه غربالگری برای کنترل خودرو‌های غیربومی در استان برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کلانتری استاندار در نشست مقابله کرونا گفت: در شهرستان بویراحمد روند افزایشی ویروس کرونا بسیار نگران‌کننده است که باید این موضوع مدیریت شود.
 
کلانتری افزود: از امروز یک ایستگاه غربالگری با حضور عوامل دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و نیروی انتظامی در پلیس راه یاسوج ـ شیراز راه اندازی می شود تا ورود پلاک‌های غیر بومی به مرکز استان مدیریت شود.
 
او بیان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، ایام محرم ویژه برنامه‌های در استان اجرا می‌شود، اما باید این برنامه‌ها با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

استاندار با بیان اینکه همه مکان‌های گردشگری آبشار یاسوج و تالار‌ها در این هفته نیز تعطیل هستند گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نظارت کافی بر صنوف داشته باشند و صنوفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی می‌گیرند از آن‌ها تقدیر و کسانی که آن‌ها را جدی نمی‌گیرند با آن‌ها برخورد شود.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  نیز گفت: در دو روز گذشته سه نفر به فوتی‌های ویروس کرونا در استان اضافه شد که هر سه نفر بالای ۶۰ سال سن داشتند و دارای بیماری زمینه‌ای بودند.
 
او گفت: دیروز ۲۷۳ نمونه ارسال شد که ۸۰ مورد آن مثبت بوده است.
 
یزدان‌پناه با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از مبتلایان به کرونا در شهرستان بویراحمد است افزود: دیروز در گچساران ۱۲ مورد مثبت اعلام شده است.

او بیان کرد: امروز نیز ۲۴۳ نمونه ارسال شد که ۸۰ مورد آن مثبت بوده است.
 
فرماندار بویراحمد با اشاره به نامناسب بودن وضعیت شش بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: دیروز یک نفر از مبتلایان به کرونا فوت کرد و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا به ۱۰ نفر رسید.
 
کناری با بیان اینکه برخی واحد‌ها و تالار‌ها در اجرای دستورالعمل های بهداشتی مقاومت می کنند افزود: متاسفانه خودروهای با پلاک غیربومی در شهر جولان می‌دهند.
 
او افزود: در دو منطقه مهریان و سروک عروسی‌های شلوغ برگزار شده و متاسفانه این روند ادامه دارد.
 
فرماندار سی سخت نیز گفت: تمامی جاده‌های فرعی به سی سخت مسدود است.
 
پناهی افزود: برگزاری جشن عروسی در روستای میمند و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراسم باعث شد تا پدر
داماد و یکی از خانواده‌های عروس به دستگاه قضایی معرفی شوند.
 
او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون دو هزار و هفتصد بازرسی انجام شده است و ۸۰ واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی معرفی و ۲۹واحد نیز پلمپ شده اند.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.