سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنایتی: امتیازات زیادی در نیم فصل اول از دست دادیم/ بازیکنان ما قشقایی را دسته کم گرفته بودند

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست دادیم و در نیم فصل دوم هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم به بالای جدول برسیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران پس از پیروزی تیمش برابر قشقایی شیراز اظهار داشت: بازی خوبی بود. در نیمه اول تیم ما شرایط بسیار خوبی داشت. اگر در نیمه اول فرصت هایمان را به گل تبدیل می‌کردیم، کارمان در نیمه دوم راحت‌تر می‌شد. با تغییراتی که ایجاد شد و تمریناتی که انجام دادیم، شرایط خیلی بهتری نسبت به نیم فصل اول داریم. بازیکنان تیم ما واقعا زحمت می‌کشند و به خودباوری رسیدند.   امیدوارم بازیکنانم تا پایان لیگ با همین روند کارشان را ادامه دهند.

عنایتی در واکنش به این که هوادار بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک بوده و بیشترین امتیازات را کسب کرده گفت: به کار کردن با مجموعه‌ای همدل و بازیکنان با استعداد افتخار می‌کنم. همدلی به ما کمک می‌کند تا به هدفی که داریم برسیم. متاسفانه در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست دادیم و در نیم فصل دوم هر چقدر تلاش کردیم به بالای جدول برسیم، موفق نشدیم.   کسب رده نخست در نیم فصل دوم، کمترین امتیاز برای بازیکنان تیم ما است و امیدوارم با همین حس خوب بتوانیم ۳ بازی باقی مانده را به پایان برسانیم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی هوادار در ادامه گفت: امروز می‌توانستیم شرایط بازی را متفاوت‌تر کنیم. بازیکنان ما حریف را دسته کم گرفته بودند. قشقایی تیم قابل احترامی است، اما ما برابر این تیم موقعیت‌های زیادی داشتیم و مانند بازی با علم و ادب، نه از روی بی دقتی بلکه با بدشانسی نتوانستیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. به هر حال فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که فوق العاده بودند. همچنین از کسانی که شرایط خوبی برای تیم ایجاد کردند و به ما کمک می‌کنند هم تشکر می‌کنم. امیدوارم جواب اعتماد این اشخاص را بدهیم و در پایان فصل جایگاهی کسب کنیم که در شان باشگاه هوادار باشد.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.