سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلم کوتاه دندان اسب پیشکشی در اهواز ساخته شد

کارگردان فیلم دندان اسب پیشکشی از پایان تصویربرداری این فیلم کوتاه در اهواز خبر داد.

رویا نژاد شجاعی کارگردان و سینماگر خوزستانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فیلم کوتاه ۱۷ دقیقه‌ای دندان اسب پیشکشی به مدت ۸ روز در تیرماه امسال در اهواز تصویربرداری شد و این فیلم هم‌اینک وارد مرحله تدوین شده است.

او با بیان اینکه قرار است فیلم مذکور برای جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی ارسال شود، افزود: این فیلم داستان زوج جوانی در روز سالگرد ازدواج‌شان را روایت می‌کند که می‌خواهند به قول و قرار قبلی‌شان در این روز عمل کنند.

نژاد شجاعی درخصوص بازیگران این فیلم اظهار داشت: مهسا بیات، سیداحمد موسوی‌راد، پیمان شالبافان، دنیا براجعی، حجت غلامیان ورنوسفادرانی، مهزیار اسکندری، زهرا شیخ‌زاده، امین‌طا‌ها لطفیان، حسین جامعی و محسن نوروزی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

کارگردان خوزستانی تصریح کرد: سید جلال خراسانی به عنوان طراح صحنه، حسین تقی‌پور به عنوان دستیار طراح صحنه، عباس جان‌احمدی به عنوان تصویربردار، عادل کعبی و مهدی مرادی به عنوان دستیاران فیلمبردار، بشهاد مطیعی به عنوان صدابردار، دانیال ریاضی به عنوان دستیار صدابردار، مریم کریم‌زاده به عنوان منشی صحنه، آیسودا محمدی به عنوان گریمور، معصومه قربانی به عنوان مدیر تولید، شاهین اورشی به عنوان دستیار تولید، سید محمد محمودی به عنوان عکاس و رضا اسراریان به عنوان تدارکات عواملی هستند که در ساخت این فیلم کوتاه مشارکت داشتند.

این سینماگر خوزستانی با بیان اینکه محمدحسین کلاه‌کج به عنوان برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان و نهال نوروزی نیز به عنوان دستیار دوم سایر عواملی هستند که در تولید این فیلم همکاری داشتند، تصریح کرد: دندان اسب پیشکشی محصول انجمن سینمای جوان اهواز و این انجمن تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته است.

براساس این گزارش؛ رویا نژاد شجاعی دانش‌آموخته انجمن سینمای جوانان اهواز بوده که "ریوِرس" اولین، "بی‌گدار" دومین و دندان اسب پیشکشی سومین فیلم داستانی او است. وی همچنین پیش ازین ساخت مستند "دری به دریغا" را در کارنامه‌ی کاری خود دارد که در سال ۹۵ به جشنواره فیلم رویش و جشنواره فیلم خوزستان راه یافته بود. این اثر در جشنواره فیلم خوزستان نیز نامزد بهترین کارگردانی شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.