سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غدیر یک واقعه عظیم در صدر تاریخ اسلام و سند حقانیت شیعه است

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: غدیر به ‌عنوان یک واقعه عظیم در صدر تاریخ اسلام و سند حقانیت شیعه است و همگان موظف هستند برای انعکاس و بازتاب هرچه بهتر و بیشتر غدیر گام بردارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمند پور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول  گفت: غدیر به‌عنوان یک واقعه عظیم در صدر تاریخ اسلام رقم خورد که سند حقانیت شیعه است و همگان موظف هستند برای انعکاس و بازتاب هرچه بهتر و بیشتر غدیر گام بردارند و فرصت مقابله با حرکات ضدفرهنگی که در برخی از نقاط رواج یافته ایام غدیر است.

او افزود: هر چه در این روز مبارک رنگ و بوی غدیر به شهر داده شود و مسائل مربوط به جهان شیعه را بیشتر نمایش دهیم به معنی آن است که بیشتر با موارد ضد فرهنگی مقابله نموده‌ایم و مهم‌ترین پیام غدیر وحدت است که رمز تمام موفقیت‌ها در اقدام‌های انجام ‌شده است.

فرهمند پور بیان داشت: در هر امری پرچم وحدت برافراشته شده علاوه بر برکتی که خداوند در آن امر نازل کرده خود ما هم نتایج موفقیت‌آمیزی مشاهده کرده‌ایم و تمام دستگاه‌ها موظف هستند در بحث کنگره غدیر همکاری داشته باشند و در ادارات اقدامات جهت گرامیداشت این عید مبارک انجام دهند همچنین شهرداری در روز غدیر مبلمان شهری را متناسب با آن چیدمان کند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: برای اجرای مراسمات غدیر میتوان از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده کرد چراکه مخاطبان زیادی از این پتانسیل استفاده می‌کنند که این امر باعث جذب مخاطبان بیشتری خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.