سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهدید در فضای سایبری خراسان جنوبی/بستر ایمن فراهم شود

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: تهدیداتی در فضای سایبری استان داریم که اگر بسترهای ایمن ساز فراهم نشود از جانب دشمن آسیب خواهیم دید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی  در مراسم تودیع و معارفه شش دادستان شهرستان‌های استان خواستار استفاده از ماسک در جامعه شد و افزود: همچنین استفاده از مواد ضدعفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید است.

او با اشاره به آسیب‌های موجود در جامعه بیان کرد: امروز تهدیداتی در فضای سایبری در استان داریم که اگر بستر‌های ایمن ساز فراهم نشود ممکن است آسیب‌هایی را از ناحیه دشمن ببینیم.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد: باید زیرساخت‌ها در دادگستری کل استان، قوه قضاییه و سازمان‌های تابعه از امنیت لازم برخوردار بوده و خلا‌های موجود رصد و مرتفع شود تا امنیت فضای سایبری ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین باید از امکانات انفورماتیک که مورد نیاز مردم و جامعه است، به بهترین وجه استفاده کنیم.

او با بیان اینکه باید خدماتی را در فضای مجازی ارائه دهیم تا از تردد مردم کاسته شود، اظهار کرد: در استان هیچ موردی مبنی بر اینکه دستگاه‌های قضایی مورد حمله سایبری قرار گرفته باشند، نداریم.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام حمیدی با اشاره به وظایف دادستان‌ها ادامه داد: اگر دادستان‌ها به خوبی وظایف درون سازمانی و برون سازمانی را انجام دهند بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه قابل حل است.

 رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه از حقوق عامه بوده که تنها دادستان می‌تواند با ورود به این مسائل از حقوق مردم دفاع کند.

گفتنی است در این جلسه شش نفر از دادستان‌های شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه، قاین، نهبندان و سربیشه تودیع و معارفه شده و روسای دادگاه بخش دستگران و نهبندان تودیع شدند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.