سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهت آموزش بورس کدام پکیج آموزشی پیشنهاد می‌شود؟

اگر فرصت شرکت در یک کلاس حضوری آموزش بورس را ندارید تهیه یک پکیج آموزش بورس، گزینه بسیار مطلوبی جهت ورود به دنیای بورس است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعضی ها با خرید و ديدن یک پکیج آموزش بورس سرمایه گذاری در بازار بورس را بهتر ياد مي گيرند، و بعضی ها حتما باید در دوره آموزش بورس بصورت حضوری شرکت کنند.

اگر فرصت شرکت در یک کلاس حضوری آموزش بورس را ندارید تهیه یک پکیج آموزش بورس ،گزینه بسیار مطلوبی جهت ورود به دنیای بورس است.

شما می توانید با دیدن فیلم های آموزشی بورس خیلی خوب سرمایه گذاری در بورس را فرا گرفته و در بازار بورس به موفقیت مالی برسید .
اکنون باید سراغ مرحله بعدی که پیدا کردن یک پکیج آموزش بورس مناسب است برویم.


در بحث آموزش بورس مباحث بسیار زیادی مانند روش‌های مختلف تحلیل گری، مدیریت ریسک، روانشناسی بازار و... وجود دارد و اگر قرار باشد شما خودتان تمام محتوا‌های آموزشی را پیدا کرده و آن‌ها را به صورت صفر تا صد آموزش ببینید حتما زمان بسیار زیادی را باید به این قضیه اختصاص دهید و در انتها نیز به صورت صد در صد نمی‌دانید کدام یک از این مباحث کاربردی بوده و شما چگونه می‌توانید از این موضوعات در بازار‌های مالی استفاده کرده و کسب سود کنید. در واقع با تهیه مباحث آموزشی فراوان از منابع مختلف امکان دارد که حجم زیاد اطلاعات شما را دچار سردرگمی و ابهام کند، زیرا مهمترین بخش در آموزش بورس یا هر آموزش دیگری استفاده از مفاهیم آموزشی به صورت کاربردی و متمرکز است؛ بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای آموزش بورس تهیه یک پکیج آموزشی مناسب و جامع جهت سرمایه گذاری در بازار بورس است.
سوال مهم این است که این پکیج آموزش بورسی جامع را از کجا تهیه کنم؟


اگر در جستجوی یک پکیج آموزش بورس با بهترین استاد آموزش بورس در یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز و موسسه‌های آموزش بورس در ایران هستید، پکیج دوره جامع بزرگان بورس بهترین و کامل‌ترین گزینه می‌باشد.


پکیج فیلم دوره جامع بزرگان بورس فیلم برداری شده از دوره حضوری بزرگان بورس می‌باشد که تا به امروز بیش از ۱۲۰ دوره آن درمجموعه کانون بورس برگزار شده است و دوره‌های حضوری جدید آن هم اکنون درحال پذیرش می‌باشد؛ بنابراین با تهیه و تماشای ویدیو و فیلم آموزشی بزرگان بورس حس می‌کنید که انگار در کلاس حضوری دوره جامع بزرگان بورس نشسته اید.


پکیج فیلم دوره جامع بزرگان بورس (فیلم آموزشی دوره حضوری بزرگان بورس) صفر تا صد بورس و بازار‌های مالی شامل (تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، مدیریت سرمایه، روانشناسی بازار، بازار بورس کالا و نرم افزار متاتریدر و کارگاه‌های عملی تحلیل سهام و ... به صورت کاملا کاربردی به شما آموزش خواهد داد.
بعد از تماشا و یادگیری این پکیج فیلم آموزش بورس به هیچ کلاس دیگری جهت آموزش بورس احتیاج نخواهید داشت و می‌توانید همچون بزرگان بازار بورس فکر کنید، تحلیل کنید و در قیمت مناسب به بازار ورود کرده و بهترین قیمت از بازار خروج کنید
وجه تمایز پکیج دوره جامع بزرگان بورس (فیلم آموزش کلاس بزرگان بورس) با سایر دوره ها:
۱. فیلمبرداری با ٢ دوربین با کیفیت بالا. به صورتی که شما:
اولا:محیط کلاس را مشاهده میکنید. تمام سوال‌های دانشپذیران و مثال‌ها و توضیحاتی که مدرس بر روی تخته ارائه میدهد را به طور کامل می‌بینید.
دوما:مشاهده لپ تاب مدرس دوره در مواقعی که در حال آموزش نرم افزار، حل تمرین‌های عملی دانشپذیران و یا خرید و فروش در بازار به صورت آنلاین هستند.
۲. تدوین بسیار حرفه‌ای، طوری که بیننده احساس میکند در محیط کلاس واقعی نشسته است.
۳. تسلط و تجربه و فن بیان بسیار بالای مهندس مهدیار حاجی علی که باعث جذاب شدن بیشتر دوره گردیده است.

۴. کاربردی و جامع بودن دوره و آموزش‌های عملی در طی دوره (مانند کار با نرم افزار، نحوه تحلیل سهام، پیش بینی عملی میزان سود سرمایه گذاری در بازار و …)
۵. پشتیبانی از دانشپذیران و رفع سوالات آن‌ها به صورت تلفنی
۶. آموزش صفر تا صد بورس و بازار‌های مالی دیگر طوری که به هیچ منبع دیگری برای موفقیت مالی احتیاج ندارید.
۷. امکان شرکت در دو جلسه کارگاه عملی با دانشپذیران دوره حضوری جامع بزرگان بورس (با خرید این محصول می‌توانید در دو جلسه کارگاه‌های عملی دوره حضوری بزرگان بورس شرکت کرده و با استاد دوره بصورت حضوری و عملی نیز رفع اشکال نمایید.
۸. با خرید این محصول آموزشی شما این امکان را دارید که در صورت تولید پکیج جدیدتر و به روزتر، فقط با پرداخت هزینه رایت DVD‌های پکیج جدید (و یا تحویل فلش مموری خریداری شده قبلی)، صاحب محصول به روزرسانی شده جدید دوره جامع بزرگان بورس شوید.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.