سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات در مهاباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: خیرخواهان مهابادی در سه ماهه نخست سال جاری، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مردم خیر و نیکوکار مهاباد در سه ماهه نخست سال جاری، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند که نسبت به پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول در مهاباد اظهار کرد: از این مقدار ۸۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و بقیه آن به صورت کالایی بوده که ۱۳۰ عامل و چهار روحانی در جمع‌آوری آن در روستا‌ها و شهر‌های این شهرستان فعالیت داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


خضری یادآور شد: شهرستان مهاباد طی سال‌های اخیر در پرداخت زکات پیشتاز بوده و توانسته رتبه نخست را در آذربایجان‌غربی به خود اختصاص دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اشاره به هزینه کرد زکات جمع‌آوری شده، بیان کرد: زکات جمع‌آوری شده در هر روستای این شهرستان برای نیازمندان همان روستا هزینه می‌شود و مابقی نیز صرف احداث طرح‌های عام‌المنفعه از جمله احداث پل، مسجد و بهسازی راه و دیگر خدمات رفاهی خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.