سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای فاز دوم واحد صنعتی برین چوب در ناحیه صنعتی رضی کلنگ زنی شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اجرای فاز دوم واحد صنعتی برین چوب در ناحیه صنعتی رضی شهرستان مشگین شهر کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در آئین کلنگ زنی فاز دوم کارخانه برین چوب در ناحیه صنعتی رضی گفت:: این واحد صنعتی در حال حاضر با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی و با اشتغال ۱۵۰ نفر مشغول به تولید بوده که با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریالی در فاز دوم، برای ۴۵۰ نفر اشتغال مجدد ایجاد خواهد شد.

او اظهار داشت: این ناحیه صنعتی چندین سال بود که مورد استقبال سرمایه گذاران واقع نمی‌شد که با مشوق‌های ارائه شده و تامین زیرساخت‌های آن تلاش شد تا حضور سرمایه گذاران در آن تسهیل شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: مساحت ناحیه صنعتی رضی ۲۳ هکتار است که با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای استقرار در این ناحیه، زمین قابل واگذاری به متقاضیان به اتمام رسیده است که به همین علت طرح توسعه آن در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفته است.

اهلی طرح توسعه این ناحیه را در حدود ۵۰ هکتار برشمرد و بیان کرد: طرح توسعه ناحیه رضی در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده که پس از طی فرایند قانونی و کسب مجوزات لازم از ادارات مربوطه، نسبت به طرح توسعه آن اقدام خواهد شد.

او از جمله مشوقات ارائه شده برای شکوفایی این ناحیه صنعتی را اعطای مشوق ۵۰ درصدی در قیمت حق بهره برداری زمین بیان نمود و افزود: با مشوقات ارائه شده تلاش شده تا حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی افزایش یابد به نحوی که از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ هکتار زمین صنعتی در قالب ۴۵ قرارداد به سرمایه گذاران واگذار شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.