سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:

ورود به مساجد ایلام بدون ماسک ممنوع است

حجت‌الاسلام عزیزی گفت: با توجه به شیوع کرونا، ورود تمامی افراد به مساجد استان بدون داشتن ماسک در جهت حفظ سلامت همگانی ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: با توجه به تاکید و دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا به تمامی هیات‌های امنای مساجد اعلام شده تا از ورود افراد به مساجد بدون زدن ماسک جلوگیری کنند.

او با تاکید بر اینکه مراجعان به مساجد باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، ادامه داد: نماز‌های جماعت در مساجد این استان با حداقل نمازگزاران و با حضور کمتر از ۱۰ نفر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عزیزی بیان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد استانی کرونا برگزاری هرگونه آیین مذهبی، عزاداری و تجمع در مساجد ممنوع و از اسفندماه سال گذشته این مساله به تمامی مساجد ابلاغ شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام اظهار کرد:به منظور حفظ سلامت مراجعان به مساجد این اماکن مذهبی در فواصل زمانی مناسب ضدعفونی می‌شوند.

او همچنین در خصوص بقاع متبرکه استان نیز اضافه کرد: این اماکن متبرکه نیز به طور مستمر ضدعفونی شده و زائران نیز با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.